شمیرانات میزبان تجلیل از مربیان برتر اسکی تهران

هیئت اسکی شمیرانات تا چند روز دیگر میزبان مراسم تجلیل از مربیان برتر اسکی تهران در فصل گذشته خواهد بود.

کیوان محبی، رئیس هیئت اسکی شمیرانات در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: با شروع فصل اسکی برنامه‌ هیئت اسکی شمیرانات نیز در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف فشرده‌تر شده است.  
 
وی افزود: در اواسط آذر ماه مسابقه تشویقی اسنوبرد و آلپاین در پیست اسکی توچال برگزار می‌شود. همچنین با همکاری هیئت اسکی تهران و فدراسیون اسکی، شمیرانات میزبان تجلیل از مربیان برتر استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود.  
 
محبی ادامه داد: این مراسم 15 یا 17 آذرماه با حضور 250 نفر از مسئولین و مربیان فعال و ورزشکاران این رشته برگزار خواهد شد.  
 
وی تصریح کرد: در این مراسم از مربیانی که در فصل 92-91 فعالیت بیشتری برای توسعه و ترویج این رشته داشته‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.  
 
رئیس هیئت اسکی شمیرانات عنوان کرد: همچنین برنامه‌های آموزش و کلاس‌های امداد و نجات و بهمن‌یاب نیز برگزار خواهد شد. در بخش بانوان نیز با تغییر ساختاری در چند کمیته فعالیت دوچندان خواهد شد.  
 
وی تاکید کرد: ما طرح سلامت و سنجش اسکی‌بازان شمیرانات را پیاده کرده‌ایم که یک مرحله از آن در یکی از باشگاه‌های ورزشی برگزار خواهد شد.  
رئیس هیئت اسکی شمیرانات بیان کرد: دی‌ماه نیز کلاس‌های اسکی کوهستان را برگزار می‌کنیم و همچنین در نظر داریم تسهیلاتی برای اعضای کانون مربیان شهر تهران در نظر بگیریم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت اسکی شمیرانات برنامه‌های زیادی برای توسعه و ترویج اسکی در این فصل دارد که با همت و تلاش همه مسوولان سعی در عملی کردن آن‌ها داریم.  
 
انتهای پیام/  


برچسب ها: هیئت ، اسکی ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار