قم/ سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

گل سالم ما را کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: فکر می‌کنم داور مسابقه می‌توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند و گل دوم عباس طهماسبی هم به اعتقاد من سالم بود اما کمک‌داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین گنجیان پس از تساوی تیمش برابر شهید آسیابی کلاله در لیگ دسته اول امیدهای کشور اظهار کرد: بازیکنان صبا تلاش زیادی کردند اما نتیجه نهایی آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم و باید بهتر از این‌ها عمل می‌کردیم.

وی گفت: فکر می‌کنم داور مسابقه می‌توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند و گل دوم عباس طهماسبی هم به اعتقاد من سالم بود اما کمک‌داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود : مسائل روانی بر نحوه کار تیم ما اثر می‌گذارد و هر گاه گل می‌خوریم بی‌نظم می‌شویم و تمرکز و کنترل بازی را از دست می‌دهیم درحالی‌که در بازی امروز تا زمانی که از حریف جلو بودیم ، توپ و میدان در اختیار ما بود و منطقی بازی می‌کردیم.

گنجیان تصریح کرد: موقعیت تیم ما در جدول موقعیت خوبی است باید در دو بازی آخر با وتاک ساری و شهرداری نوژن نوشهر اشتباهات خود را به حداقل برسانیم و با خیال راحت به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نیمکت نشینی پوریا عربی در این مسابقه به مسائل فنی مرتبط بود یا خیر گفت: در این مسابقه صالح زندی را به زمین فرستادیم زیرا او در کار هجومی شرکت می‌کند اما عربی دفاعی تر است و از کار زندی هم راضی هستیم بنابراین نیمکت نشینی پوریا عربی دلیل فنی داشت.

سرمربی امیدهای صبا در پاسخ به سئوال دیگری درباره میزان رضایت از بازیکنان تعویضی در این مسابقه ابراز کرد: تعویض‌های ما ، تعویض‌های هجومی بودند و به دنبال استفاده از خلاقیت این بازیکنان بودیم اما شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که این تعویض‌ها نتیجه خاصی برای تیم در بر نداشت./س

برچسب ها: قم ، گل ، سالم ، کمک ، داور ، آفساید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.