در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

کتاب‌های غرب‌شناسی انتشارات سروش رونمايي مي شود

مجموعه شش جلدی «غرب‌شناسی» انتشارات سروش روز سه شنبه (هفتم آبان ماه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رونمایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، این مجموعه شش جلدی با عنوان کلی غرب‌شناسی شامل کتاب‌هایی با عنوان‌های «تکنولوژی رها» نوشته «هری کالینز» و «ترور پینچ»، کتاب «غرب چگونه غرب شد؟» اثر «جیمز موریس بلاوت»، «شبکه فریب» و «نگاهی به نقش انگلستان در دنیا» نوشته «مارک کرتیس»، «درس‌های دیپلماسی» نوشته «جان بردی کیسلینگ»، «نخبگان سایه» تالیف «جنین آر. ودل» و «اسلام هراسی» نوشته «پیترگاتشاک» و «گابریل گرین برگ» است.
 
غرب‌شناسی در فرهنگ معاصر موضوعی گسترده و چند بعدی است که طیف وسیعی از دیدگاه‌ها درباره آن وجود دارد.  
 
یکی از رویکردهای مفید در شناخت غرب، نگریستن به غرب از دیدگاه اندیشمندان غربی است و از آنجا که این‌گونه صاحب نظران، دست پرورده فرهنگ و تمدن غرب هستند و آثار آن را با تمام وجود درک کرده‌اند، از این رو نظرات آنان می‌تواند باورپذیرتر باشد.  
 
انتشارات سروش با این نگاه، مجموعه‌ای از این آثار را در دست شناسایی، ترجمه و انتشار دارد که نخستین بسته آن شامل ۶ اثر با عنوان مجموعه غرب‌شناسی آماده ارایه به علاقه‌مندان حوزه علوم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی‌ است.  
 
مراسم رونمایی از این مجموعه ساعت 15 روز سه شنبه(هفتم آبان ماه) با حضور دکتر محمد رجبی، استاد دانشگاه و رییس کتابخانه مجلس شورای اسلامی و عده‌ای از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای در سالن اجتماعات انتشارات سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار