قم/در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم؛

دانشنامه رهبر معظم انقلاب به روز‌رسانی شد

در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم، نرم‌افزار دانشنامه رهبر معظم انقلاب در یک‌هزار و 587 مطلب در پایگاه حوزه نت به روزرسانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دانشنامه رهبر معظم انقلاب که به همت مرکز علوم کامپیوتری نور و پایگاه حوزه نت تهیه شده به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت ایشان با یک‌هزار و 587 مطلب به روز شد.

این دانشنامه چکیده پایان‌نامه، گزیده کتاب، پایان‌نامه‌های دانشجویی، مقالات و پرسش و پاسخ است که در دسترس علاقه‌مندان به این دانشنامه ارزشمند قرار گرفته است.

دانشنامه رهبر معظم انقلاب در 11 موضوع پیرامون شخصیت این مقام والا و گران‌قدر است که مطالب بسیار ارزشمندی را به مخاطبین خود عرضه می‌کند.

زندگینامه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اخلاق و ویژگی‌های رفتاری ایشان، شخصیت و آثار علمی، خاطرات، حکایات ایشان از نگاه دیگران از موضوعات این دانشنامه است.

از دیگر مطالب این دانشنامه می‌توان به مقام معظم رهبری در آینه شعر و ادبیات، امام خمینی (ره) در نگاه مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری در پرسش و پاسخ، رهبری در اینترنت و ویژه‌نامه‌ها و مقام معظم رهبری و نامگذاری سال‌ها اشاره کرد.

در این دانشنامه مطالب دیگری چون سید علی حسینی، ولادت و دوران کودکی، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و دوران تحصیل، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و مبارزات سیاسی و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای پس از پیروزی گنجانده شده که مخاطبان را به سمت این نرم‌افزار منحصر به فرد جلب می‌کند.

همچنین آثار و کتب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، دروس آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، احکام و استفتائات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، بیانات مقام معظم رهبری، پیام‌ها و نامه‌های مقام معظم رهبری و ... از دیگر مطالب این دانشنامه ارزشمند است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از دانشنامه رهبر معظم انقلاب به آدرس اینترنتی http://www.hawzah.net مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، روز ، رسانی ، دانشنامه ، رهبر ، معظم ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.