زنجان/

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان به همت سازمان بسیج مهندسین زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا بیگدلی اظهار داشت: این همایش پیاده‌روی برای اعضای سازمان بسیج مهندسین و خانواده آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی به برگزاری همایش خانوادگی پیاده‌روی در زنجان اشاره کرد و افزود: این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس انجام می‌شود.                        

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان به زمان برگزاری این همایش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانواده اعضای سازمان بسیج مهندسین استان روز جمعه پنجم مهر ماه برگزار خواهد شد.                                      

این مسئول برگزاری این همایش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این همایش طبق زمان‌بندی انجام شده در مسیر جاده ایل داغی تا مزار شهدای گمنام انجام می‌شود.  

بیگدلی به ساعت آغاز این همایش اشاره کرد و یادآور شد: ساعت حرکت همایش 7:30 صبح و مکان آغاز پیاده‌روی از محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان نحوه ثبت نام در این همایش را یادآور شد و تاکید کرد: برای شرکت در این همایش باید از طریق سایت سازمان بسیج مهندسین اقدام شود.

وی با بیان اینکه برای شرکت کنندگان جوایزی در نظر گرفته شده، ابراز داشت: در این برنامه به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوائزی اهداء خواهد شد.

بیگدلی به نحوه شرکت در قرعه کشی اشاره کرد و گفت: اعضای سازمان باید برای شرکت در قرعه‌کشی در گزینه ارتقاء وب سایت سازمان بسیج مهندسین و در صفحه اصلی ثبت نام کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی‌های منظم در راستای ورزش همگانی برای اعضاء و خانواده‌هایشان، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مهندسین دراین راستا تلاش می‌کند.

این مسئول به رهنمودهای مقام معظم در مورد ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری مسأله ورزش همگانی را در سطح دیگر مسایل کلان کشور مطرح می‌کند.

بیگدلی بر لزوم برنامه‌ریزی و توجه بیشتر مسئولان اجرایی بر ورزش همگانی تاکید کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری مسئولان اجرایی و قانون‌گذار کشور را برای تقویت ورزش همگانی دعوت کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان تربیت جسمی و روحی را مهم برشمرد و بیان داشت: تربیت جسمی و روحی باید هم‌زمان و در کنار هم قرار داشته باشند.

وی به معیار انسان سالم و اندیشه سالم اشاره کرد و یادآور شد: معیار اندیشه سالم با انسان سالم مطرح می‌شود و باید جامعه را به این سمت سوق داد.

بیگدلی شعار ورزش را جامعه سالم دانست و تاکید کرد: سازمان بسیج مهندسین در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و جامعه سالم اقدام به برنامه‌ریزی این همایش کرده است.

این مسئول به دیگر برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین نیز اشاره کرد و متذکر شد: سازمان بسیج مهندسین برنامه‌های مناسبی در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان آموزش را یکی از اولویت‌های مهم این سازمان برشمرد و اذعان داشت: سازمان بسیج مهندسین برای تقویت مولفه‌های آموزشی اعضای خود تلاش می‌کند.
برچسب ها: همایش ، زنجان ، پیاده روی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.