زرگری: تایوان بدون رکابزنان ایرانی نتیجه نمی گرفت

رکابزن تیم RTS تایوان گفت: در تور دوچرخه سواری هایلک چین در حالی همراه تیم RTS تایوان سوم شدیم که تمام بار مسابقات بر دوش بازیکنان ایرانی تیم بود.

امیر زرگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تور هایلک چین یکی از معتبرترین تورهای آسیایی محسوب می شود و بهترین های دوچرخه سواری از نقاط مختلف جهان در این تور پابه رکاب شدند و خوشبختانه تیم ما (RTS تایوان) موفق شد به عنوان سومی این پیکارها دست یابد.

وی در ادامه افزود: رکابزنان تیم RTS تایوان بسیار با هم یک دست بودند و فکر می کنم استحقاق این این را داشتیم که به مقامی بهتر از سومی دست یابیم البته سردی هوا هم در نتیجه ما بی تأثیر نبود.

زرگری خاطرنشان کرد: تیم ما 3 دوچرخه سوار ایرانی در این تور داشت که تمام بار این مسابقات را هم بر دوش کشید زیرا 3 رکابزن تایوانی تیم از همان ابتدای مسابقه اوت شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان که فصل قبل در تیم دانشگاه آزاد عضویت داشت در خصوص وضعیت تیم سابقش بیان کرد: تیم دانشگاه آزاد از ابتدای فصل جدید به دلیل برخی مشکلات نتوانست تیم بدهند درست زمانی که مسابقات تور بین المللی آذربایجان هم قرار بود برگزار شود.

وی ادامه داد: هر چند ما برای شرکت در تور بین المللی آذربایجان آماده بودیم اما فدراسیون کارت (UCI) برای ورودی به این مسابقات را به ما نداد و شرکت در این رقابتها را از دست دادیم.
به نظر من اگر در تور آذربایجان شرکت می کردیم عملکرد بهتری نیز در تور هایلک چین به دست می آوردیم.

وی تأکید کرد: شنیده ام که مشکل دانشگاه آزاد در حال مرتفع شدن است و به زودی این تیم می تواند جایگاه اولیه خود را احیا کند.

زرگری در خصوص میزان علاقه مندی اش به همکاری با تیم دانشگاه آزاد گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا دوباره به تیم دانشگاه آزاد ملحق شوم زیرا این تیم از جهت مبلغ قرارداد و پرداخت به موقع همیشه بی نقص عمل کرده است اما اگر نتوانیم با این تیم به توافق برسیم به یکی از تیمهای مس کرمان یا پیشگامان کویر یزد ملحق خواهم شد./آق
برچسب ها: زرگری ، تایوان ، رکابزنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.