حاشيه برنامه سينمايي "هفت"؛

"رضا درستكار" : "خودزني"براي نجات سينما خودزني كرده است/ "فهيم": وفاداري نعل به نعل به منبع اقتباس اين اثر ضربه زد

فيلم سينمايي "خودزني" با ارائه‌ي يك موضوع خاص و غريب بدور از كليشه در واقع به نوعي براي نجات سينما خودزني كرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران شب گذشته در برنامه هفت در آيتم نقد فيلم "رضا درستكار" منتقد سينما در خصوص فيلم سينمايي "خودزني" گفت: "خوزني" به عنوان اثري عجيب و خاص با موضوع سياسي اجتماعي خود بدون پدر اكران شد. 

وي ادامه داد:نگاه كلي اين فيلم با توجه به اينكه اكنون بسياري از فيلم‌ها غير‌قابل بحث است امتياز بزرگي محسوب مي‌شود اما اين فيلم با خود سانسورهاي زياد تا جايي پيش رفته كه دسنگاه‌هاي مميزي هم متوجه آن نشوند. 

اين منتقد بيان كرد: اين كارگردان در انتخاب فرد عارف سليقه ي بدي را به خرج داده است فيلم در كل موفق عمل كرده اما در جزءيات به شدت به مشكل برخورده است اما "خودزني" در شرايط فعلي براي سينما "خودزني" كرده است. 

وي افزود: شخصيت اصلي فيلم به شدت دچار مشكل است و در لايه‌هاي خودش به شدت سست عمل مي كند. 

"محمدتقي فهيم" منتقد سينما تصريح كرد: منبع اقتباس فيلم به شدت خود دچار سانسور شده خلاقيت در اقتباس اين اثر وجود نداشته است و وفاداري نعل به نعل فيلمساز از داستان به اين فيلم به شدت آسيب زده است. 

وي افزود: "كاوري" فيلمساز خوبي است اما سينما به شدت به قواعد وشاخصه‌ها يبسياري نياز دارد و شخصيت اصلي فيلم به درستي شناخته نمي‌شود و مخاطب نيز به همين خاطر با او همذات‌پنداري نمي‌كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار