اصفهان/

پیشنهاد افتتاح ورزشگاه نقش جهان برای دیدار با تیم ملی عمان

مدیرعامل شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان گفت: پیشنهاد می‌کنیم که ورزشگاه نقش جهان با دیدار تیم ملی عمان و یا یک تیم اروپایی افتتاح و راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سید احمد رضا‌‌زاده شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران و تیم ورزشی آمادگی پایه ورزشی کشور عمان در ایران - اصفهان اظهار کرد: شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان یک شرکت تولیدی، تجاری، صادرات فلزی و مصنوعات غیر‌نفتی است که این شرکت در این شرایط تحریم‌‌ها با 19 کشور ارتباط تجاری برقرار کرده است.

وی افزود: کشور سلطنتی عمان از جمله کشور‌های مرتبط با شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان است، که این کشور دارای ویژگی‌ها و مصداق‌های مشابهی با کشور ایران است و کشور عمان مردم بسیار مهربان و خونگرمی دارد و از ایران به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه خود یاد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان تصریح کرد: برای تحکیم روابط  بین دو کشور باید اقدامات فرهنگی و وزرشی انجام شود، به صورتی که کشور عمان از بین پنج کشور درخواست میزبانی ایران و استان اصفهان را انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: شرکت پیام صنعت نیز همکاری خوبی با سازمان تربیت بدنی داشته و توانسته اردو‌های ورزشی را برگزار کند، هر چند که این روابط آغاز حرکت همکاری بیشتر و تحکیم روابط بین دو کشور ایران و عمان باشد.

رضازاده تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم که ورزشگاه نقش جهان با دیدار  تیم ملی عمان و یا یک تیم اروپایی افتتاح و راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه شرکت پیام صنعت یک شرکت تولید و تجاری است، اما در سال گذشته تیم والیبال شهید رضا‌زاده رتبه نخست کشوری را کسب کرده است و تیم هندبال ساحلی آن جزو هشت تیم برتر کشوری شد./ج1

برچسب ها: ورزشگاه ، فولاد ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.