سلیمانی: هدفمان کسب قهرمانی های متعدد رشته اسکواش است

رییس فدراسیون اسکواش گفت: کنار مسابقات لیگ ،۲ هدف را در صدر کارهای فدراسیون در مسابقات لیگ اسکواش قرار دادیم یکی پرورش مسایل اخلاقی و دیگری قهرمانیهای متعدد ملی پوشان در تمامی مسابقات است.

مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بزرگترین هدف فدراسیون در مسابقات لیگ خانمها و آقایان ،یافتن نخبگان اسکواش باز از سراسر استانها است که در انتها قهرمانان در تمامی رده سنی به اردوی تیمهای ملی دعوت خواهند شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ سال گذشته با موانع بزرگی روبه رو شد تا جایی که نتوانستیم جوایز قهرمانان را پرداخت کنیم،اما امسال با برنامه ریزیهای اصولی و داشتن اسپانسرهای قوی و تحول عظیمی در فدراسیون از جمله ارتقاء کمیته لیگ ها به سازمان لیگ اسکواش خوشبختانه توانستیم لیگ مسابقات را با موفقیت به پایان برسانیم.

با توجه به آنکه در سال جدید قوانینی مصوب شده از سوی سازمان لیگ که جوایز ارزنده ای برای تیمهای اول (اعزام به مسابقات)،تیمهای دوم وسوم ( اردو در مناطق تفریحی و جوایز نقدی) پرداخته شود و مشکلات سال پیش را جبران کنیم.

مسعود سلیمانی در خصوص مسابقات لیگ بیان کرد: در مسابقات امسال ۹ باشگاه اعلام آمادگی کرده بودند و نسبت به سال پیش رشد قابل توجهی را شاهد بودیم و با تلاشهای مسئولان رشته اسکواش توانستیم چانه زنی در لیگ اسکواش را مرتفع کنیم و مسیر جاده اسکواش را جوری پیش ببریم که مسئولان تیمهای مختلف بازیکنان حرفه ای را جذب کنند و با آنها قرار داد ببندند و تفکر حرفه ای را راس کارشان قرار دهند تا در برنامه های آينده بتوانیم مسابقات جام حذفی،مسابقات دسته یک و لیگ برتر را برگزار کنیم.

رییس فدراسیون اسکواش درمورد عملکرد ملی پوشان در مسابقات اردن متذکر شد: از نتایج اسکواش بازان در بخش خانمها و آقایان کاملا راضی بودم ومقام پنجمی برای جایگاه اسکواش کشورمان قدم بزرگی بود،فقط با یک تکان دیگر ملی پوشان کشورمان میتوانند به مقامهای سوم مشترک برسند که این قدم میتواند در مسابقات نانجینگ چین محقق شود./آق
برچسب ها: اسکواش ، سلیمانی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار