بوشهر/

برگزاری همایش‌های قضات دشتستان در زندان برازجان

رئیس دادگستری دشتستان گفت: همایش‌های قضات دشتستان در زندان برازجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  عبدالکریم رستگار صبح امروز در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم در استان و کشور است و باید توجه لازم را به رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

رستگار تصریح کرد: ایران بیشترین انتخابات‌ها را در بین کشورهای جهان برگزار کرده و تمام ارکان نظام از رأی مردم نشأت می‌گیرند و این نشانه بارز وجود دموکراسی در کشور است.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: نظام اسلامی به 2 دلیل مورد هجمه دشمنان قرار دارد، یکی به دلیل اینکه دشمنان ترس دارند که مردم‌سالاری از ایران اسلامی به سایر کشورهای اسلامی سرایت کند و دیگری نیز به دلیل پیشرفت‌های بالای علمی و فناوری و سایر عرصه‌ها است.

رستگار از برگزاری همایش قضات دشتستان در زندان خبر داد و گفت: بنا داریم با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در طول سال بازدیدها و همایش قضات را در زندان داشته باشیم تا مددجویان بتوانند از نزدیک با قضات پیگیر پرونده قضایی خود باشند.

رئیس اداره زندان دشتستان نیز تعامل دستگاه قضایی با زندان دشتستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و حضور قضات را در زندان مایه آرامش زندانیان خواند.

محمدرضا اوستاد افزود: باید با همکاری و تلاش دسته‌جمعی برای رفع مشکلات مددجویان اهتمام ورزیم و نقش دادگستری بسیار پررنگ است./ج1

برچسب ها: همایش ، قضات ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.