اصفهان/

کاشان در فصل گل و گلاب آماده پذیرایی از گردشگران است

همزمان با نزدیکی فصل گل و گلاب کاشان اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان یک هفته زودتر به استقبال فصل گلابگیری و میهمانان و گردشگران محترم و نیز تورهای گردشگری خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان" حسین یزدانمهر" با اعلام مطلب فوق افزود: اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان در ادامه برنامه های خود و در راستای بستر سازی زمینه ها ، پذیرش میهمانان نوروزی،با تشکیل ستاد گلاب گیری تمهید ات ویژه ای را جهت فصل گلابگیری در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد:این اداره علاوه بر آماده سازی بناهای شاخص تاریخی و فراخوان کلیه کارکنان اداره کاشان جهت ارائه خدمات بهینه و استقرار ایشان در بناهای تاریخی در قالب بلیط فروش،کنترل ورودی و کارشناسان بنا و راهنمایان آثار تاریخی و ایجاد نمایشگاه هایی با هدف معرفی منطقه و نیز ادامه طرح کاشان گشت را در دستور کار خود دارد.

به گفته وی از دیگر اقداماتی که در دست انجام می باشد هماهنگی با بخشداران و شهرداران محترم مناطق نمونه گردشگری با برنامه ریزی جلساتی برای بررسی برنامه ها و اقدامات انجام گرفته توسط ایشان و زیر ساخت های موجود برای استقبال از تورهای گردشگری در ایام گلابگیری خواهد بود.

یزدانمهر افزود: با عنایت به اشتهار جهانی گل و گلاب کاشان و نیز ثبت ملی آئین گلابگیری کاشان مدیریت عالی شهرستان و با به کارگیری از تجربیات ستاد نوروزی و با تلاش مضاعف تمامی کمیته های فعال در ستاد تسهیلات سفر کاشان آماده پذیرایی از آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد.

وی با تاکید بر تجربه ازدحام گردشگران در 2 روز پایانی هفته در این فصل و شروع فعالیت گلابگیری از 5/2/92 از هم وطنان عزیزی که کاشان را به عنوان مقصد و هدف سفر انتخاب نموده اند خواست تا با برنامه ریزی سفر خود در طول دیگر روزهای هفته خدمات بهتر و شایسته تری را دریافت نمایند.

شایان ذکر است که آئین گلابگیری کاشان به شماره 109 در مورخ 8/3/89 در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، گل و گلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.