مرگ تدریجی یک رویا

مرگ تدریجی یک رویا

فوتبال آبادان هميشه از قطب هاي فوتبال کشور بوده است اما صنعت نفت اين روزها چندان احوال خوشي ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران : تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که دومین فصل  خود را در لیگ برتر  تجربه می کند در این  فصل هم با فرازونشیب های فراوانی در حال رسیدن به ایستگاه پایانی لیگ برتر است هرچند خطر سقوط به دسته اول همچنان این تیم را تهدید می کند.

اين تيم ابتدا با کاستا حضور در اين فصل را آغاز کرد . سپس با  کاسيميروي پرتغالي ليگ را ادامه داد. بعد از آن اين تيم به استفاده از مربيان بومي رو آورد . با اين حال وضع چندان خوبي در ليگ ندارد .

در ادامه علی فیروزی سرمربی صنعت نفت  در مورد وضعیت فعلی این تیم  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در این شرایط هیچ کس هدایت این تیم را قبول نمی کرد اما ما تلاش می کنیم در صنعت نفت اتفاقات خوبی بیفتد و بتوانیم این تیم را  به جایگاه واقعی اش برسانیم.

وی افزود: کسانی باید جوابگوی مردم باشند که به  کاسمیرو پول دادند و باعث شد این تیم به  این حال و روز بیفتد زیرا مشخص است در گذشته  در این تیم تمرینات اصولی صورت نگرفته است .

در پایان باید تصریح کرد: صنعت نفت امسال با چالش های زیادی مواجه بوده از کمبود بودجه و مشکلات مالی گرفته تا از دست دادن بازیکنان موثر خود و همچنین تغییرات پی در پی در کادر فنی و مدیریت که باعث شد این تیم خطر سقوط را احساس کند.

برچسب ها: صنعت نفت ، لیگ ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار