کرمان/سرمربی تیم فوتبال مس کرمان :

شناخت خوبی از بازیکنان تیم تراکتور دارم

سرمربی کروات تیم فوتبال مس کرمان گفت: شناخت خوبی از بازیکنان تیم تراکتور دارم زیرا در دوران مربیگری در سال های اخیر در فوتبال ایران بازیکن من بوده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سرمربی تیم مس کرمان در نشست خبری پیش از دیدار تیم تراکتور سازی تبریز و مس کرمان با بیان اینکه در فوتبال ایران فرد جدیدی نیستم، گفت: تعدادی از بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز را به خوبی می شناسم و به همین دلیل باید فردا در دیدار مقابل این حریف پیروز شویم.

وی با تاکید بر اینکه در هفته گذشته بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار شده است، ادامه داد: اما مشکل تیم مس کرمان در دیدار فردا شنبه مقابل تراکتورسازی تبریز مصدومیت ، فرزاد حسین خانی کاپیتان ماست که امشب حضور یا عدم حضور وی در بازی فردا مشخص خواهد شد.

وی اظهار داشت: مشکلات را شناسایی کرده ایم اما مربی ای هستم که نیاز به زمان دارم و این مساله را در گذشته در کرمان ثابت کرده ام.

بوناچیچ، تاکید کرد: همه ما باید با یکدیگر همدل و همدم باشیم و هیچ کسی نباید علیه منافع کرمان حرکت کند و همه تلاش ها برای کسب موفقیت های بیشتر است.

بوناچیچ، گفت: در کادر فنی تیم تغییراتی را نخواهیم داشت و با همین ترکیب کار خود را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم مس کرمان، از ادامه روند استعدادیابی و کشف بازیکنانی در حد لیگ برتر در فوتبال کرمان خبر داد و افزود: قصد داریم تعداد بازیکنان بومی بیشتری را در تیم لیگ برتری مس کرمان داشته باشیم.

گفتنی است: در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ، تیم صنعت مس کرمان عصر امروز در استادیوم باهنر این شهر به مصاف تراکتور سازی تبریز می رود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.