اخبار استقلال

منتفي شدن حضور حسيني در نفت/ تهديد آخر استقلال به ساموئل/ اولتيماتوم حاتمي به مهاجمان تيم

اعضاي تيم استقلال با منتفي شدن حضور چند بازيکن خود در اين تيم با شرايط خاص روبرو شدند و رضايتنامه چند استقلالي را براساس نيازهاي تيم صادر کردند آخرين اخبار تيم استقلال را در اين خصوص بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ميثم حسيني در حالي استقلال را ترک کرد که با شرط حضور در تيم نفت تهران روبرو شد، اين بازيکن با اوضاعي روبرو شده است که اجبار استقلالي ها اوضاع را براي وي تغيير نداد، زيرا حسيني اعلام کرد؛ اين شرط اصولي نيست و آبي ها نيز پس از مدتي دست از اصرار خود برداشتند و ديگر بحثي در اين خصوص مطرح و بيان نشد تا اين مدافع براي آينده خود تصميم گيري کند.

وي از سپاهان پيشنهاد دريافت کرده است و از طرفي ديگر چند تيم شهرستاني ديگر خواستار حضورش در تيمهاي خود هستند، به همين دليل حسيني مدعي شد که نمي توند با خواسته آبي ها موافقت کند، زيرا آبي ها پس از ارائه رضايت وي نم يتوانند درخصوص حضورش در يک باشگاه ديگر اعمال نظر کنند، زيرا اين بازيکن در ليست مازاد تيم قرار گرفته است و اين اتفاق عامل اين است که وي بتواند تيم بعدي اش را خود برگزيده و انتخاب کند.

شايان ذکر است؛ در حال حاضر حضور ميثم حسيني در تيم نفت تهران منتفي اعلام شده است و شرايط براي حضور منوچهري نيز در اين تيم مشخص نيست.

پيکان جزو تيمهايي است که ميثم حسيني از آن پيشنهاد دارد، اما هنوز تصميم قطعي در اين خصوص اتخاذ نشده است و اين بازيکن تصميم نهايي را نگرفته است، زيرا اوضاع براي وي مشخص نيست و از طرف ديگر چند روز بيشتر براي نقل و انتقالات نيم فصل باقي نمانده است و اگر بازيکنان تا آن زمان با باشگاهي به توافق نرسند، يک نيم فصل بيرون مي مانند و با تيمي به توافق نمي رسند.

** تهديد آخر استقلال به ساموئل

اعضاي تيم استقلال در نظر دارند ساموئل را براي نيم فصل دوم حفظ کرده و از وي براي حضور در ترکيب تيم استفاده لازم را ببرند، اما اين اتفاق تا بحال عملي نشده است و قطعي نيست که اين بازيکن بتواند در استقلال بماند و به فوتبالش ادامه دهد، زيرا شرايط براي وي دچار تغييراتي شده است.

براساس اين گزارش؛ ساموئل خبري به مسئولان و مربيان تيم استقلال ارائه نکرده است و اين در حالي است که عنوان مي شود وي قصد جدايي از استقلال را دارد.
اين بازيکن تنها خارجي تيم است که از ابتداي فصل براي آبي ها باقي مانده است و مي تواند همراه اين تيم باشد، اما مسئولان تيم براي وي جريمه در نظر گرفتند و به محض بازگشت وي در اين خصوص تصميم گيري مي کنند که وي مي تواند در تيم بماند يا خير.

از طرفي، هافبک خارجي تيم استقلال از تغيير و تحولات ايجاد شده در تيم باخبر است و ممکن است اين اتفاقات نيز عاملي براي جدايي احتمالي وي از تيم باشد.

از طرفي امير قلعه نوعي اصرار فراوان دارد که مسئولان استقلال براي جذب يک هافبک خارجي ديگر اقداماتي اصولي و جدي را انجام دهند و اين موضوع را بصورت تاثيرگذار دنبال کنند تا وي بتواند يک بازيکن ديگري در خط مياني در اختيار داشته باشد تا اگر شرايط براي حفظ يکي از هافبک هاي تيم فراهم نشود، نگراني در خط مياني نداشته باشد و با اوضاعي ايده آل شرايط را پيش ببرند.

** اولتيماتوم حاتمي به مهاجمان تيم استقلال

فرزاد حاتمي مهاجم جديد تيم استقلال از تراکتورسازي وارد اين تيم شده است و شاگرد امير قلعه نوعي است. حتي عنوان شده است که سرمربي تيم به وي اعتقاد فراوان دارد و به همين دليل قرار است وي با شرايط ايده آل و ثابتي تيم استقلال را همراهي کند. از طرفي اين بازيکن با حضورش در اين تيم به ديگر مهاجمان تيم اولتيماتوم جدي داده است.

براساس اين گزارش؛ حاتمي در اولين بازي خود براي استقلال يک گل به ثمر رساند و بصورت جدي نام خود را به عنوان يک مدعي در خط حمله مطرح کرد، از طرفي وي در تمرينات تيمي نيز اعلام کرده است که حضورش در استقلال با برنامه ريزي کامل است و قصد ندارد در استقلال به يک نيمکت نشين تبديل شود و اوضاع را به ضرر خود پيش ببرد.

وي مدعي است که حضورش براي ديگر مهاجمان تيم نمي تواند عامل ايجاد آرامش باشد، زيرا وي با رقابت شديد و با هدف رسيدن به اوضاع ايده آل قصد دارد خود را در اين تيم اثبات کند و با وضعيتي مشخص و ثابت آبي ها را همراهي کند و جزء نفرات اصلي تيم براي بازي ها معرفي و انتخاب شود.

اما از طرفي برخي بازيکنان تيم معتقدند که وي به عنوان شاگرد امير قلعه نوعي رابطه خوبي با وي دارد و سرمربي استقلال اعتقاد خاصي به وي دارد و اين بازيکن با توجه به شرايط ويژه اي که دارد مي تواند استقلال را همراهي کرده و خود را اثبات کند.

** اخطار جدي براي بازي کردن جباري

مجتبي جباري هافبک تيم استقلال قرار است اين تيم را با شرايط ايده آل و در ادامه بازي ها همراهي کند، اما اين اتفاق با در نظر گرفتن شرايط خاص امکان پذير است، زيرا اوضاع پاي جباري بايد توسط مربيان تيم استقلال مورد بررسي كامل قرار بگيرد و پس از آن وي استفاده شود.

براساس اين گزارش؛ مجتبي جباري در حالي براي حضور در تركيب تيمش آماده مي شود كه از شرايط مطلوبي برخوردار است اما اعلام شده است كه وي با اخطار جدي روبرو شده است و نمي تواند با اوضاع عادي و طبيعي استقلال را همراهي كند زيرا در ابتدا جباري بايد با آرامش و در دقايق كوتاه استقلال را همراهي كرده و پس از آن آماده حضور در تركيب ثابت شود زيرا در غير اينصورت اوضاع به ضرر اين بازيكن پيش مي رود.

گفتني است؛ جباري، پس از جراحي چهارم با شرايط روبروست كه در صورتي كه با مصدوميت جزئي نيز روبرو شود ممكن است، وضعيت خوبي براي آينده فتبالي اش، بوجود نيامد و حفظ اوضاع ايده‌ آل فعلي مي تواند سلامتي اين بازيكن را تضمين كند زيرا رد غير اين صورت جباري با اوضاعي مواجه مي شود كه به ضرر خود و استقلال تمام مي شود به همين دليل وي نبايد فشار زيادي به پاي خود وارد كند و با دقايق كوتاه حضور در تركيب استقلال و همراهي اين تيم را آغاز كند و پس از مدتي به يك مهره 90 دقيقه اي و ثابت تبديل شود.

**بدهي زياد استقلال دردسر ساز شد

اعضاي تيم استقلال در خصوص مسائل مالي همچنان با مشكلاتي روبرو هستند و نتوانستند خواسته هاي اعضاي اين تيم را بپذيرند و شرايط را به نفع خود تغيير دهد، اين در حاليست كه آنها درخصوص جذب حامي مالي و شرايط ايده آل مالي تحت تأثير قرار گرفتند و نتوانستند با اوضاع ايده آل تيم را همراهي كنند، اما بايد به تمام اين مشكلاتف شرايط خاص قديمي هاي تيم را نيز افزود.

گفتني است؛ اعضاي تيم استقلال با بدهي سنگين به اعضاي سابق تيم خود روبرو شدند و در اين خصوص نتوانستند با اوضاع ايده آل روبرو شدند زيرا اين تيم براي رسيدن به شرايط مالي ايده آل به زمان نياز دارد اعلام شده است كه استقلال اگر با اوضاع ايده آلي روبرو مي شد، بدهي اعضاي تيم فعلي خود را رفع و رجوع مي كرد اما اين اتفاق تا بحال رخ نداده است و استقلال از اعضاي قديمي اين تيم كه آبي ها را ترك كردند، كه در صورت اعتراضي بصورت رسمي اقدام كرده و عليه آبي ها شكايت كنند، اما پس از شكايت نيز اعضاي اين تيم نمي توانند اقدامات لازم را براي پرداخت طلب قديمي هاي تيم انجام دهند اما در اين مورد با اخطار و اولتيماتوم جدي اعضاي فدراسيون و مسئولان روبرو شدند زيرا اعضاي كميته انضباطي در اين خصوص بررسي هاي لازم را انجام داده و عنوان داشتند كه اعضاي مسئول تيم استقلال بايد در اين خصوص اقدامات لازم را انجام داده و بدهي هاي خود را صاف كنند زيرا در غير اينصورت با خطر كسر امتياز روبرو مي شوند و اين اتفاق قطعاً اين تيم را با مشكلاتي جدي روبرو مي سازد كه اعضاي تيم تمايلي ندارند كه با آن روبرو شوند زيرا استقلال به تمام داشته هايش نيازمند است و حتي اگر يك امتياز كسر شود اين تيم با مشكلاتي جدي روبرو مي شود.

**گلهاي مساوي برهاني و جباري تأئيد شد

علي جباري، بازيكن قديمي تيم استقلال 104 گل براي اين تيم به ثمر رسانده است ودراين مورد با آرش برهاني برابري مي كند زيرا مهاجم تيم استقلال تنها يك گل فاصله دارد كه بتواند ركورد اين بازيكن قديمي تيم استقلال را پشت سربگذارند اما در اين خصوص علي جباري با مشكلاتي روبروست كه آنها را مطرح كرده است.

براساس اين گزارش؛ اعضاي تيم استقلال اعلام كردند براي ركورد زني اين بازيكن آماده هستند و مدعي شدند كه وي مي تواند تا پايان فصل با شرايط ايده آل روبرو شده و اين تيم را همراهي مي كند، اين بازيكن بايك گل ديگر مي تواند ركورد خود را ارتقاء دهد و در اين خصوص اعلام شده است كه علي جباري مدعي است اين وضعيت را به صورت مطلق نمي پذيرد و مدعي است كه يك منبع معتبر بايد تعداد گلهاي آرش برهاني را اعلام كند تا با اطمينان از ركورد زني وي صحبت شود و آن را به صورت رسمي اعلام كنند.

اين در حالي است كه مسئولان تيم استقلال در باشگاه آكار بازيكنان را در اختيار دارند و حتي اعلام كردند كه در اين خصوص شك شبهه اي وجود ندارد.

**صادقي مشكلي براي بازي با گهر ندارد

امير حسين صادقي، با مصدوميت روبرو بود و حتي حضور در تمرينات اين تيم را از دست داد اما اين بازيكن با اصرار امير قلعه نويي براي آماده شدن روبرو شد زيرا سرمربي استقلال براي ديدار با گهر اكثر نفراتش را در خط دفاعي در اختيار ندارد.

براساس اين گزارش؛ پژمان منتظري، مدافع تيم استقلال در اين بازي غايب است زيرا وي تيم ملي را در مسابقات غرب آسيا همراهي مي كند از طرفي ميثم حسيني از اين تيم جدا شده است و قرار است در يك تيم ديگر به فوتبال خود ادامه دهد از طرف ديگرف حنيف عمران زاده نيز همچنان آمادگي ندارد و اگر در تركيب تيم نيز قرار بگيرد از شرايط كاملاً ايده آلي برخوردار نيست به همين دليل امير قلعه نويي روي حضور صادقي در تركيب اين تيم حساب ويژه اي باز كرده است و عنوان داشته كه وي بايد در تركيب اين تيم به عنوان رهبر خط دفاعي حاضر شود اين تيم به عنوان رهبر خط دفاعي حاضر شود زيرا تجربه اش در اين بازي حذفي به كار استقلال مي آيد زيرا بازي هاي حذفي بسيار حساس است و استقلال اگر يك غفلت كوچك در خط دفاعي داشته باشد با مشكلات جدي روبرو مي شود./آق

برچسب ها: بازیکن ، فوتبال ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار