رئیس سازمان لیگ اسکواش:

روادید صادر نشده مسابقات را از دست دادیم

رئیس سازمان لیگ اسکواش گفت: روادید بازیکنان اعزامی به مسابقات بین المللی هند جونیور اپک به میزبانی کشور هند صادر نشد و مسابقات جوانان را از دست دادیم.

مسعود ضیاء الدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران بیان داشت: صادر نشدن روادید بازیکنان از دست ما خارج بود بدلیل اینکه یکی از بازیکنان، عرفان جمشیدی در حال تحصیل است و گواهی تحصیلی برایش صادر و دلیل دیگر آن این بود جمشیدی مشمول به خدمت نظام وظیفه می باشد واین مسائل روند کاری اعزام را عقب انداخت حتی پرواز را يک روز عقب تر انداختیم که شاید شانس اعزام داشته باشیم که نشد.

وی گفت: باید کارهای اعزام بازیکنان به مسابقات خارج 40روز زودتر به شورای برون مرزی اعلام شود که روال کاری منظم طی شود، مسابقات هند با رقابت های ایران جونیور به میزبانی تهران قابل قیاس نیست چون شرکت در مسابقات از دست رفته هنگ کنگ و هند در رنکینگ بازیکنان در آسیا خیلی تأثیر می گذاشت و قدم بزرگی برای رشد اسکواش بازان کشورمان بود.

شایان ذکر است: 17 تا 22 شهریور مسابقات المپیاد ایران به میزبانی تهران را داریم و بعد از این رقابت ها 27 تا 30 مسابقات بین المللی جوانان ایران به نام ایران جونیور اپن را پیش رو داریم که تا حالا کشورهای هندو کویت آمادگی برای شرکت در این رقابت ها را اعلام کردند./مح

برچسب ها: اسکواش ، لیگ ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.