اصفهان/

بحث سخت‌افزاری فوتبال اصفهان نیازمند تجدیدنظر است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: به همان اندازه که تیم‌های فوتبال اصفهان از جمله ذوب‌آهن و سپاهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده‌اند، به همان اندازه نیز ساخت‌وسازهای این رشته ورزشی نیز باید در جایگاه ویژه خود قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجید بصیرت امروز در اصفهان اظهار داشت: فوتبال اصفهان با این عظمت موجود هنوز از داشتن یک جایگاه مناسب ورزشی و منطبق بر نیازهای روز به مانند نقش جهان محروم است که در این امر تمام مسئولان ورزشی استان از جمله کارگزاران هیئت فوتبال باید تلاش‌های خود را برای برطرف این مشکل، چندین برابر افزایش دهند.

وی در مورد استعداد‌های فوق‌العاده فوتبال در استان اصفهان و در عین حال توجه نکردن به تیم‌های پایه در این رشته ورزشی بیان داشت: با اینکه این سخنان به شدت تکراری شده است با این حال اهمیت تیم‌های پایه و جایگاه آنها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بر هیچ فردی پوشیده نیست.

مربی تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: تقویت ورزشکاران بومی فوتبال اصفهان در حال حاضر از مهم‌ترین نیاز‌های این رشته ورزشی در استان اصفهان است.

وی در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه از طریق رسانه‌ها از چگونگی این مراسم مطلع می‌شوم، اظهار داشت: در صورتی که ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان با من بود برای پیشرفت هر چه بهتر فوتبال این استان از مشاوران قدرتمند ورزشی استفاده می‌کردم.

بصیرت تصریح کرد: هیئت فوتبال استان اصفهان در تعامل با باشگاه‌های این استان و شناسایی استعداد‌های ناب رشته فوتبال و استفاده از آنها در رقابت‌های آینده کشور نقش تأثیرگذاری دارد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.