اجرای طرح ضربتی برخورد پلیس با خودرو‌های حادثه ساز در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان از آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس با خودرو‌های حادثه ساز در معابر درون شهری استان خبر داد.

 سرهنگ رضا همتی‌زاده  اظهار کرد: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌ها در تمامی محدوده‌های درون‌شهری استان با خودرو‌های متخلف و حادثه آفرین برخورد می‌شود.

وی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت و ارتفاع وسیله نقلیه، شیشه‌های دودی، خودرو‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هر گونه آلودگی‌های صوتی یا آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا انسداد راه و حمل حیوانات داخل خودرو از جمله مواردی است که با برخورد پلیس مواجه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با اشاره به ضرورت رعایت قانون و مقررات، گفت: بر اساس قانون و دستور قضایی اعمال قانون، توقیف و استانداردسازی در انتظار رانندگان خاطی خواهد بود.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی از جمله خطوط قرمز پلیس است و با کسانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین سلامت جسمی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌شود.

وی یادآور شد: گاهی در سطح شهر‌های استان شاهد تغییر در استاندارد خودرو‌ها توسط متخلفان هستیم که این امر نیز با قانون راهنمایی و رانندگی مغایرت دارد بنابراین پلیس در این مرحله ورود پیدا می‌کند و با تخطی‌کنندگان از قانون برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.