خروج ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راه سازی وارداتی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان

۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راه سازی وارداتی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تحویل ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راه سازی وارداتی به ارزش بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر به سازمان اموال تملیکی با اجرای رأی دیوان عدالت اداری در یک هفته اخیر خبر داد.

مجتبی قهرمانی گفت:بخشنامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالا‌های مجاز مشروط را مشمول کالا‌های ممنوعه قرار داده بود با رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شده است، گفت: در این خصوص، کارگروه ویژه‌ای برای  تعیین تکلیف فوری اقلام موضوع دستورالعمل ابطالی با حضور دادستان مرکز استان، مدیر کل بنادر و دریانوردی و ناظر گمرکات و مدیر کل اموال تملیکی استان تشکیل شده که اعضای این کارگروه ضمن انجام اقدامات اولیه و کارشناسی، در حال جمع‌بندی مستندات به منظور اعلام نتیجه هستند.



وی  افزود: با توجه به گزارش مدیر کل اموال تملیکی استان هرمزگان در نخستین هفته از اقدامات دستگاه قضایی برای اجرای رأی دیوان عدالت اداری ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راهسازی وارداتی از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر بندرعباس به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شده است.

قهرمانی گفت: از این تعداد ماشین آلات راهسازی تحویل شده توسط گمرکات استان به اداره کل اموال تملیکی، ۲۳۴ دستگاه مربوط به گمرک شهید رجایی و ۴۳ دستگاه مربوط به گمرک شهید باهنر بوده است. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.