همکاری سپاه و مرزبانی امنیت اجتماعی را تقویت می‌کند

فرمانده هنگ مرزی زاهدان با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه در شمال استان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ محمدرضا باستان در نشست تعاملی با سرتیپ دوم پاسدار داوود شهرکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه به تشریح آخرین اقدامات و دستاورد‌های مرزبانی پرداخت.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان از سپاه به عنوان پر افتخارترین نهاد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: سپاه در کنار سایر نیرو‌های مسلح با الگوگیری از قیام سید الشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس ضمن حراست و پاسداری از انقلاب و این مرز و بوم، درسی فراموش نشدنی به دشمن داد.

وی همچنین از توسعه همکاری و تعامل سپاه و هنگ مرزی زاهدان در برقراری امنیت اجتماعی بعنوان یک راهبرد استراتژیک یاد کرد و خاطرنشان ساخت: همکاری و تعامل این دو نهاد ارزشمند، امنیت اجتماعی را تقویت می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه نیز در سخنانی با تاکید بر وحدت و همکاری بیش از پیش در خصوص مسائل فرهنگی و امنیتی گفت: مرزبانی در راستای مأموریت‌های محوله و خدمات رسانی به مرزنشینان بسیار خوب عمل کرده که این امر باعث شده احساس امنیت در مناطق مرزی ارتقاء یابد.

سرتیپ دوم پاسدار داوود شهرکی در پایان سخنان خود گفت: هرچقدر همکاری یگان‌های نظامی، انتظامی و مرزبانی با یکدیگر بیشتر شود به همان تناسب امنیت اجتماعی ارتقاء یافته و درنتیجه امنیت و احساس امنیت افزایش می‌یابد.

 

برچسب ها: سپاه ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار