فوت فرد معتاد به دلیل دیر رسیدن اورژانس تکذیب شد

خبر منتشر شده توسط رسانه‌های معاند در خصوص فوت یک فرد معتاد به علت دیر رسیدن عوامل اورژانس در چابهار تکذیب شد.

  خبری در فضای مجازی منتشر شد که یک فرد روبروی مجتمع پزشکی «سینا» در شهرستان چابهار به دلیل عدم توجه اورژانس ۱۱۵ و دیر رسیدن عوامل اورژانس جان خود را از دست داده است.

یوسف جدگال، سرپرست اورژانس شهرستان چابهار در این رابطه گفت: یک مورد تماس تلفنی از شهروندان ساعت ۱۳:۲۳ ظهر روز دوشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه به مرکز پیام ۱۱۵ اعلام شده با این توضیح که بیماری جلوی مجتمع پزشکی «سینا» افتاده است، همکاران مشاوره اولیه تلفنی را به تماس‌گیرنده انجام دادند.

وی افزود: بعد از گذشت چهار دقیقه از تماس یعنی ساعت ۱۳:۲۷ همکاران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و سریعاً علایم حیاتی چک شده و اقدامات اولیه انجام می‌شود، اما بیمار یک معتاد خیابانی مجهول‌الهویه حدود ۴۰ ساله بوده و هیچ‌گونه علایم حیاتی نداشته و مرگ به دلیل جمود نشئگی بوده و چند ساعت از ساعت مرگ گذشته بوده است.

سرپرست اورژانس شهرستان چابهار ادامه داد: همکاران اورژانس گزارش مکتوب را با این مضمون نوشته‌اند و شایعاتی وجود دارد که آمبولانس در صحنه حاضر نشده در حالی که همکاران ما حدود ۲۰ دقیقه بالای سر این فرد بودند. در این زمینه جهت بررسی پلیس و بازدید پزشکی قانونی از انتقال به بیمارستان خودداری شد.

 

برچسب ها: تکذیبیه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار