استاندار کرمان مطرح کرد؛

مسابقه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به چهار زبان

استاندار کرمان در پنل تخصصی گردشگری رویداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان، برگزاری مسابقه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان با همکاری اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی را پیشنهاد داد.

 محمدمهدی فداکار در پنل تخصصی سرمایه‌گذاری و گردشگری در محل برگزاری رویداد بین‌المللی " کرمان آیدکس" عنوان کرد: اگر نگاه واقع‌بینانه به این مسئله نداشته و فضای آرمانی تعریف کنیم، دچار چالش شده و پروژه نیمه کاره باقی می‌مانند. 

وی به جمعیت یک میلیونی شهر کرمان و لزوم توجه به سرمایه‌گذاران بومی اشاره داشت و گفت: سرمایه‌گذاران بومی با اقتضائات فرهنگی، اقتصادی، ظرفیت‌ها و نیاز‌ها آشنا هستند و کار با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

استاندار کرمان، مجموعه‌های قدیمی و تاریخی داخل شهر را ظرفیت بوم‌گردی فوق‌العاده شهر کرمان دانست و افزود: ظرفیت‌های خوبی در داخل شهر کرمان وجود دارد و برای رونق حوزه گردشگری می‌تواند موثر باشد. 

فداکار با بیان اینکه نگاه متفاوت، خلق پول می‌کند؛ گفت: مجموعه ارگ بم کار گردشگری در ریگ یلان با استفاده از ظرفیتی که در جنوب کویر وجود دارد، آغاز کرده است. 

وی استفاده از ظرفیت شهر‌های قدیمی در دل کویر را مورد تاکید قرار داد و گفت: کویر ظرفیت فوق العاده و منحصری است که می‌تواند ما را به لحاظ گردشگری و صنعت توریسم تامین کند. 

فداکار بیان داشت: ضعفی که در زمینه هتل داریم در حال پیگیری است و مجموعه گردشگری و هواپیمایی ماهان آماده ساخت هتل ۵ ستاره هستند تا نگرانی در زمان برگزاری رویداد‌ها و همایش‌های ملی برطرف شود. 

وی پیشنهاد برگزاری مسابقه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان با همکاری اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی داد و گفت: این مسابقه برای معرفی ظرفیت‌ها با محوریت چهار زبانه داشته باشد و تولیدات فاخر در سایت‌های گردشگری منتشر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار