۲۰۸ فقره تسهیلات درمان ناباروری به زوج‌های سیستان و بلوچستان اعطا شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حمایت از خانواده‌ها و با هدف تاکید بر موضوع جوانی جمعیت، این نهاد ۲۰۸ فقره تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه برای حمایت و درمان زوج‌های نابارور این استان اهدا کرد.

مصطفی میرحسینی  در خصوص اقدام‌های انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان پیرامون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها اظهار کرد: تاکنون ۳۹۰ بسته در قالب طرح لبخند مادری و ۹۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند این استان اهدا شده است.

وی با اشاره به اهدای ۱۱۶ فقره تسهیلات در قالب برنامه ایران جوان توسط این نهاد، افزود: این تسهیلات شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده‌اند اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۱۵ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند مادری، کارت هدیه و پوشک مصرفی نوزادان برای ۶ ماه به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چند قلو شده اند، قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سیستان و بلوچستان ر راستای توسعه و تحکیم ارتباط شبکه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد و با مشارکت گروه‌های جهادی این استان ۲ خیمه ایران جوان را برپا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار