سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، گفت: ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله نزدیکترین دسترسی‌ها برای رسیدن به مراسم هستند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی استقبال مسافری و به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان، سرفاصله حرکت قطار‌ها در خطوط یک، سه و شش کاهش می‌یابد، همچنین سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از مبادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد یافت.

 وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای سرویس‌دهی فوق‌العاده از ایستگاه‌های نزدیک مراسم انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند در صورت شلوغی ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و شهدای هفتم تیر از ایستگاه‌های میدان جهاد، بوستان لاله و تئاتر شهر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

برچسب ها: مترو ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار