ساخت فرهنگسرای شهریار قم به مراحل پایانی رسید

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه ساخت فرهنگسرای شهریار قم در منطقه شش در مراحل پایانی ساخت و تأمین تجهیزات قرار گرفته است.

عباس حلوایی زاده در خصوص پروژه‌های در دست ساخت  شهر اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل ساختمان فرماندهی آتش نشانی قم با بودجه ۷۵ میلیارد تومان در کنار بلوار پیامبر اعظم (ص) آغاز شده است.

وی افزود: سال گذشته آشیانه ساختمان فرماندهی آتش نشانی راه اندازی شد و قرار است در این ساختمان تمامی بحث‌های مربوط به مدیرعاملی سازمان، موضوعات اداری و حقوقی و آموزشی و فرماندهی همه در این مکان انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این ساختمان شامل زیرزمین، همکف و چهارطبقه روی بنا طراحی شده است.

حلوایی‌زاده با اشاره به اهمیت نوسازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر قم، خاطرنشان کرد: نوسازی ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی در دستور کار است که بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بودجه برای این منظور در نظر گرفته شده و طی دو یا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: فاز نخست سایت تمرینی و آموزشی آتش نشانی در بلوار آیت الله بروجردی که شامل محوطه سازی و احداث سوله می‌شود در دستور کار است. بودجه این پروژه نیز بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان پیش بینی شده و امید است تا اواسط سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از کار‌های بسیار مناسب ساخت فرهنگسرای شهریار در محله بلوار کارگر در منطقه ۶ است، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای آن خریداری شده است.

حلوایی‌ زاده با اشاره به اجرای سیستم‌های سرمایش و گرمایش در این ساختمان، تصریح کرد: در حال حاضر در قسمت نما بالغ بر ۹۵ درصد انجام شده و ساخت این مجموعه به مرحله نازک کاری رسیده است، مسائل مربوط به سالن آمفی‌تئاتر نیز در حال انجام است تا این پروژه نیز در اواسط سال تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی بلوار امام موسی صدر است پروژه دیگری است که بالغ بر ۹۶ میلیارد بودجه به خود اختصاص داده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: این مجموعه دارای دو استخر با ورودی‌های مجزا است که به دلیل همین ورودی‌های مجزا بانوان و آقایان می‌توانند همزمان از مجموعه استفاده کنند.

حلوایی‌ زاده با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی بلوار امام موسی صدر شامل استخر کودکان، سونا، جکوزی و آب درمانی می‌شود، گفت: سازه‌های استخر‌ها در حال تکمیل است و موتور خانه نیز در مراحل پایانی است تا پس از آن ساخت طبقه منفی یک و همسطح در دستور کار قرار گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه ساخت فرهنگسرای شهریار قم در منطقه شش در مراحل پایانی ساخت و تأمین تجهیزات قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار