مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

تراکتور - مس رفسنجان؛ نبرد مطهری و نویدکیا در تبریز/ سپاهان - ملوان؛ طلایی پوشان اصفهانی به دنبال شکار قو

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز (پنج شنبه) برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با انجام ۴ بازی امروز ( پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، تیم سپاهان به مصاف تیم ملوان می‌رود و تیم تراکتور هم پذیرای تیم مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز است.

چادر ملو اردکان- آلومینیوم اراک/ پنج شنبه ساعت ۱۸:۱۵ 

تیم چادر ملو اردکان در لیگ یک با ۶۳ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک است. این تیم یزدی می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند و با تیم‌های خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی در صدر جدول  رقابت می‌کند.  

تیم چادر ملو می‌خواهد از میزبانی خود در بازی با تیم آلومینیوم استفاده کند و با بردن حریف اراکی خود در جام حذفی شگفتی خلق کند، اما با حریف سختکوشی مواجه است.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  توانست تیم پرسپولیس را در ضربات پنالتی از گردونه این رقایت‌ها کنار بگذارد و راهی مرحله بعدی شود.  

به نظر نمی‌رسد شاگردان مجتبی حسینی  برابر تیم دسته اولی چادر ملو اردکان کار سختی برای صعود  از این مرحله حذفی داشته باشند، اما آنها به خوبی می‌دانند نباید حریف خود را دستکم بگیرند و با تمام قوا به مصاف تیم یزدی می‌روند.  

تیم چادر ملو اردکان با برد برابر  تیم‌های فولاد و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافته است. در آن طرف، تیم آلومینیوم هم توانسته تیم‌های نساجی و پرسپولیس را شکست بدهد و به این مرحله صعود کند.   

تراکتور تبریز- مس رفسنجان / پنج شنبه ساعت ۱۹ 

تیم فوتبال تراکتور با هدایت حمید مطهری نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و این تیم تبریزی هفته گذشته توانست برابر تیم گل گهر سیرجان به برتری دست یابد.  

سرخپوشان تبریزی با حمایت هواداران پرشور خود می‌خواهند تیم مس رفسنجان را شکست بدهند و به جمع ۴ تیم برتر مرحله نیمه نهایی جام حذفی  ملحق شوند و به روند ور به رشد خود ادامه بدهند.  

در آن طرف، تیم مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا در لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی گرفته است و این تیم می‌خواهد روند رو به رشد خود را در جام حذفی هم ادامه بدهد.  

شاگردان محرم نویدکیا می‌خواهند با برد برابر تراکتور دست پر به رفسنجان برگردند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور تبریزی خواهند داشت.  

تیم تراکتور  با برد برابر تیم‌های چوکای تالش و ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است. در آن طرف، تیم مس رفسنجان هم برای حضور در این مرحله توانسته تیم‌های استقلال و پیکان را از پیش رو بردارد.  

تقابل نویدکیا و مطهری مربیان جوان لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

گل گهر سیرجان- هوادار تهران/  پنج شنبه ساعت ۱۹ 

تیم گل گهر  سیرجان  ۷ هفته در لیگ برتر فوتبال بردی را کسب نکرده است و با ۳۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.   این تیم کرمانی دغدغه‌ای برای کسب سهمیه و سقوط ندارد به همین خاطر تمرکزش را به جام حذفی معطوف کرده تا در این رقابت‌ها به موفقیت برسد.  

تیم گل گهر می‌خواهد با برتری برابر تیم هوادار بعد از ۷ هفته طعم برد را بچشد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابد، اما با تیم جوان و باانگیزه هوادار مواجه است.  

در آن طرف، تیم هوادار تهران  با وجود اینکه هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس در لیگ برتر  شکست خورد، اما این تیم با هدایت مسعود شجاعی فوتبال تهاجمی و تماشاگر پسند ارائه می‌دهد.  

تیم هوادار  در ۲ بازی رفت و برگشت در لیگ برتر فوتبال به تیم گل گهر نباخته  و یک تساوی و یک برد کسب کرده است. این تیم می‌خواهد در سومین تقابلش با حریف سیرجانی خود پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی راه یاید.  

علیرضا حقیقی دروازه بان هوادار در بازی با پرسپولیس در لیگ برتر مصدوم شد و او در بازی با تیم گل گهر هم قادر به همراهی تیمش نیست و آرشا شکوری دروازه بان جوان هوادار به جای حقیقی درون دروازه هوادار قرار می‌گیرد.

تیم هوادار بعد از برتری برابر تیم‌های استقلال خوزستان و مس سونگون به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافته است. در آن طرف، تیم گل گهر با برد مقابل تیم دست دومی  نیکا پارس چالوس  و تیم دسته اولی فجر شهید سپاسی به این مرحله رسیده است.   

سپاهان- ملوان بندر انزلی/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال  سپاهان هفته گذشته با تساوی برابر تیم مس رفسنجان عملا از کورس رقابت با مدعیان قهرمانی خارج شد و این تیم اصفهانی برای کسب سهمیه آسیایی باید در جام حذفی قهرمان شود چرا که با رتبه سومی در لیگ برتر نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.  

طلایی پوشان اصفهانی تمرکزشان را معطوف به بازی‌های جام حذفی کردند تا در غیاب سرخابی‌ها بتوانند قهرمان این رقابت‌ها شوند تا دل هواداران خود را شاد کنند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با حمایت هواداران خود برابر تیم ملوان به برتری برسند تا به جمع ۴ تیم برتر مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابند و یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.  

در آن طرف، تیم ملوان بندر انزلی ۵ هفته در لیگ برتر فوتبال بردی کسب نکرده است. این تیم شمالی می‌خواهد در جام حذفی جبران مافات کند، اما کار سختی جلوی تیم قدرتمند سپاهان در اصفهان  دارد. 

تیم سپاهان با برتری برابر تیم‌های شمس آذر قزوین و آبی پوشان جنوب به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافته است. در آن طرف، تیم ملوان با برد مقابل سایپا و پارس جنوبی به این مرحله صعود کرده است.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.