غرفه دوستدار کتاب سیستان و بلوچستان در نمایشگاه کتاب تهران آغاز به کار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: غرفه‌های روستاهای دوستدارکتاب ژاله‌ای و اورنگ در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گشایش یافت.

 

علی سرگزی اظهار کرد: در این غرفه‌ها از کتب آسوکه‌های سیستان اثر غلامرضا عمرانی، سقوط تختک نشینان هامون اثر امیریارمحمدی و از نیمروز تا امروز اثر امیرمیر رونمایی شد.

وی افزود: از نویسندگان و مفاخر برجسته سیستان و بلوچستان غلامرضا عمرانی، جواد محمدی خمک، بدیل رخشانی و فرزند زنده یاد غلامعلی رییس الذاکرین در این آیین تقدیر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سال گذشته روستای ژاله‌ای از شهرستان زابل و اورنگ از شهرستان نیکشهر به عنوان برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب شدند.

 غرفه‌های روستاهای دوستدار کتاب ژاله‌ای و اورنگ در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور محمد سرگزی نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و جمعی از مفاخر و اصحاب فرهنگ و هنر این استان در تهران، گشایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار