آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از فراهم شدن زمینه آزادی یکی از زندانیان زن جرایم غیرعمد و مالی دراردبیل خبر داد.

کریم‌الله محبوبی اُناری امروز در آیین گرامیداشت دهه مبارک کرامت و هفته ملی جمعیت در بیمارستان سبلان اردبیل گفت: این زندانی با اهدای مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال از سوی کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل آزاد شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: بسیاری از خانواده‌های زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانوار دچار مشکلات عمیق عاطفی، مادی و معنوی می‌شوند و بر همین اساس مهم‌ترین رسالت ستاد مردمی دیه فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های غیرعمد و مالی به زندان است.
او با اشاره به مسئولیت انسانی تک تک افراد در برابر سایر افراد جامعه، بیان کرد: وقتی که سرپرست یک خانواده به خاطر بدهی مالی ناشی از مهریه، حادثه رانندگی یا کارگاهی زندانی می‌شود، بنیان آن خانواده دچار مشکل می‌شود و به عنوان یک انسان وظیفه داریم نسبت به محیط اطراف پیرامون بی‌تفاوت نباشیم.
محبوبی اناری تصریح کرد: محیط خانواده یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین کانون‌های هویت‌یابی است و خمیرمایه اصلی شخصیت فرزندان در کانون خانواده در سایه پدر و مادر شکل می‌گیرد و از همین رو آزادی یک زندانی در کنار نجات یک شخص، نجات یک خانواده و در نهایت نجات جامعه را رقم می‌زند.
او با تاکید بر اینکه بی‌تفاوتی در جامعه بزرگ‌ترین آسیب‌ها را به دنبال خواهد داشت، گفت: نشاندن لبخند بر لبان خانواده زندانیان با آزاد کردن سرپرست و نان‌آور آنان کاری بس ارزشمند است که در نزد خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در ادامه افزود: مردم برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.