فعالیت ۳۲ مرکز مجاز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری به بیماران در منزل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۳۲ مرکز مجاز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل در زیر مجموعه این دانشگاه دارای مجوز هستند و به بیماران، خدمات مختلف پرستاری را ارائه می‌دهند.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: مجوز تاسیس مراکز مجاز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل بر اساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی اداره صدور پروانه‌های معاونت درمان صادر می‌شود تا بر اساس شرح وظایف و تعرفه ابلاغی کار مراقبت از بیماران را در منزل انجام دهند.

او، درباره نحوه شناسایی مراکز مجاز ارائه خدمات به بیماران، افزود: برخی افراد غیرحرفه‌ای در مراکز غیرمجاز اقدام به ارائه مشاوره و مراقبت‌های پرستاری در منزل می‌کنند که این امر موجب کاهش کیفیت خدمات و اعتماد مردم می‌شود.

این مفام مسئول اضافه کرد:  بر اساس آخرین اطلاعات سامانه صدور پروانه‌های معاونت درمان در حال حاضر ۳۲ مرکز در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دارای پروانه فعالیت هستند.

شریفی ادامه داد: علاقه‌مندان به دریافت این خدمات می‌توانند با مراجعه به وب سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از فهرست مراکز مجاز اطلاع پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار