۱۲ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی با اجرای طرح پویش "هلال رحمت" سال گذشته در بین نیازمندان این استان توزیع شد.


سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: پویش "هلال رحمت" با مشارکت خیران داوطلب و همکاری مسوولان با هدف کمک به تامین نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند در سیستان و بلوچستان هر ساله برگزار می‌شود بطوریکه سال گذشته ۴۴ هزار و ۷۴۳ نفر از شهروندان استان از مزایای آن بهره مند شدند.

وی نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری و داوطلبی در تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کم‌برخوردار شهری و روستایی را از اهداف اجرای پویش "هلال رحمت" ذکر کرد و افزود: این نهاد بشر دوستانه علاوه‌بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی قشرهای محروم نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی داروی بی بدیل جامعه امروز است و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با مشارکت پذیری آحاد جامعه، به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار