نظارت کارشناسان صمت جنوب کرمان بر عملکرد اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف

معاون اداره کل صمت جنوب کرمان از بررسی مستندات و اسناد حسابداری اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف عنبرآباد با تلاش کارشناسان این اداره کل خبر داد.

محسن مشایخی معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اظهار داشت: نظارت بر عملکرد اتاق‌های اصناف در چارچوب قوانین موضوعه مندرج در قانون نظام صنفی صورت می‌گیرد و در همین زمینه، کارشناسان این اداره کل با حضور در اتاق اصناف عنبراباد ضمن بررسی مستندات و اسناد حسابداری اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف این شهرستان، گزارش عملکرد آن را به رییس کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان برای بررسی بیشتر اعلام کردند.

وی تاکید کرد: اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی در جنوب کرمان موظف هستند مطابق قانون نظام صنفی ۱۵ درصد از بودجه خود را به آموزش اختصاص دهند.

مشایخی با تاکید بر ضرورت اجرای این قانون، افزود: اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف در جنوب کرمان با جدیت و با قید فوریت نسبت به تشکیل کمیسیون آموزش اقدام کنند.

معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان تصریح کرد: نظارت بر کلیه اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی شهرستان‌های مختلف جنوب کرمان از سوی کارشناسان این اداره کل ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار