حضور روابط‌عمومی در عرصه جنگ روایت‌ها مهم است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور و فعالیت حداکثری روابط‌عمومی امروز و در عرصه جنگ روایت‌ها بیش از هر زمان دیگری در جامعه احساس می‌شود.

 سردار عوضعلی فقیری در مراسم گرامیداشت روز روابط‌عمومی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع باید از مهمترین اهداف رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها باشد، افزود: برای انعکاس واقعیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی که از مصادیق جهاد تبیین است، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب قلم و رسانه رسالت خطیری برعهده دارند.

وی با بیان اینکه افکار عمومی تحت جنگ روایت هستند باید از شیوه‌های جدید و جذاب برای اطلاع‌رسانی استفاده کرد، افزود: اطلاع‌رسانی کار ظریف و هنرمندانه‌ای است که باید تفهیم و برای مردم گفته شود.
 
فقیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به هنگام باید باشد رهبر انقلاب فرمودند امروز شما افسران جنگ نرم هستید افسر در میدان است طراح و مجری است او صاحب‌نظر است باید مستمر و به هنگام خبر اطلاع‌رسانی شود.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان اذعان کرد: مردم را نباید در ابهام گذاریم باید حقیقت تبیین شود و حقایق گفته شود ابهام زمینه شایعه را ایجاد می‌کند این شایعه این‌قدر می‌چرخد تا باورپذیر باشد باید اقدامات به گوش مردم رسانده شود.
 
وی ادامه داد:  حضور و فعالیت حداکثری روابط‌عمومی امروز و در عرصه جنگ روایت‌ها بیش از هر زمان دیگری در جامعه احساس می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: پیشرفت‌ها باید شفاف به مردم گفته شود نجات مردم در صداقت است و با این صداقت مردم آن را از ما می‌پذیرند ما هرجایی که با مردم صادق بودیم آنان پذیرفتند و در کنار ما بودند.
 
فقیری در پایان مطرح کرد: تبلیغات باید درست و عقلایی باشد گروهی برای چگونه اطلاع‌رسانی باید ایجاد شود روابط‌عمومی اثرگذار هستند باید دقیق باشند تا باور شوند باید کارها پیگیری شود ما خادمان مردم هستیم و پروژه‌ها و کارهای که در زمینه‌های عمرانی، راه آهن، آب‌رسانی و سایر خدمات انجام شده است باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار