تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: راه‌ندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران در شورای گسترش تصویب شده است.

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: یکی از برنامه های وزارت علوم موضوع راه اندازی دانشکده خانواده است که در این بین از شورای گسترش مجوز راه اندازی دانشکده خانواده را اخذ و این دانشکده در دانشگاه های شهید بهشتی، الزهرا و تهران راه اندازی می شود. 

وی بیان کرد: در برنامه تحولی به تمام دانشگاه ها موضوع اهمیت خانواده را اعلام کرده و در این خصوص ۱۵ رشته را ایجاد و راه اندازی شده است. 

عمو عابدینی افزود: دانشگاه تهران دانشگاهی مادر و در زمینه طرح تحولی و برنامه هفتم اقدامات خوبی را انجام داده است. 

تدوین سند ملی خانواده 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند ملی خانواده تدوین و در آینده تصویب و ابلاغ خواهد شد. 

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: مسئله خانواده موضوع مهمی است و بسیاری از تهاجم های صورت گرفته فاصله از زندگی فردی و فاصله گرفتن از خانواده است.

وی بیان کرد: سند ملی خانواده تدوین و به زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد. جنبش تعهد به خانواده موضوع مهمی است که رئیس جمهور تاکید جدی بر آن دارد.

وی ادامه داد: غرب تمایل زیادی داشته خانواده های هم جنس و انحرافی را در جهان رواج دهد و به همین دلیل باید در خصوص تحکیم خانواده به طور علمی و دقیق توجه ویژه ای داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سید محمود آقامیری که دانشگاه آزاد تهران مرکزی را تبدیل به ویرانه کرد مراقب باشید دانشگاه شهید بهشتی را ویران نکنه
آخرین اخبار