غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در شهرستان سرپل ذهاب/جانباختن یک نفر بر اثر برق گرفتگی در شهرستان گیلانغرب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از غرق شدن نوجوانی ۱۴ ساله در این شهرستان به علت آشنا نبودن با فنون شنا خبر داد.

نوذر نظری فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده، به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی متاسفانه جان خود را از دست داده است.

نظری از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است .

برق جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: به علت برق‌گرفتگی، یک نفر حین انجام کار‌های تأسیساتی در یک مرغداری در شهرستان گیلانغرب جان خود را از دست داد.

منصور محمدی در جمع اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.