اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت : نرخ‌های جدید از امروز (یازدهم اردیبهشت) اعمال می‌شود.

رضا دوستی رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس گفت : امسال این افزایش در برخی مسیر‌ها بیشتر و در برخی مسیر‌ها کمتر اعمال شده است.

دوستی گفت: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: در خصوص نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیر‌ها سه هزار تومان است.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیر‌های مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافرشهر کرمانشاه افزود: افراد می‌توانند هرگونه پیشنهاد، شکایت و انتقاد را از طریق شماره تماس ۳۸۲۴۶۵۶۵ و یا ۱۳۳ اعلام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.