شاخص اجرای طرح هادی در میاندوآب به ۴۹ درصد رسید

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای این شهرستان اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستا‌های تابعه است.

حق‌وردی هادی رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: طرح هادی در ۲۲ روستای شهرستان تازه تاسیس باروق شامل ۴۶ درصد روستا‌ها و در ۱۱ روستای شهرستان چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستا‌های این شهرستان‌ها اجرا شده است.

وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی میاندوآب بیان کرد: طی این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.

هادی در ادامه به اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی افزود: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

میاندوآب با ۱۹۰ روستا در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.