گفتگوی بازیگران نون خ با مخاطبان ۱۶۲/ هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید نون خ وجود ندارد

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به صورت زنده و مستقیم به سوالات مخاطبان پاسخ دادند.

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها  پرداختیم ،امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد.

فرجی درباره حساسیت پرداختن به قومیت ها گفت: پرداختن به قومیت ها آنقدر حساسیت دارد که برنامه سازان سراغش نمی روند چون باید به زوایای مختلف لهجه، فرهنگ، پوشش و … بپردازند. خط قرمزها در این زمینه زیاد است و به اصطلاح گفته می شود سری که درد نمی کند چرا دستمال ببندند از این رو همکاران کمتر سراغ قومیت می روند و به خود تهران می پردازند چون با جاهای دیگر نمی شود شوخی یا نقد کرد و پرداختن به آنها خیلی سخت است.اما از طرفی هم حیف است و اتفاقا پرداختن به اینها به جذابیت سریال کمک می کند.

این تهیه کننده درباره شکایت حسین صفامنش خواننده از سعید آقاخانی به دلیل استفاده از موسیقی او در سریال توضیح داد: موضوع ربطی به آقای آقاخانی ندارد و به من به عنوان تهیه کننده مربوط می شود. ما در یکی از فصل ها هم از شیرین شیرین آقای محمدیان استفاده کردیم که او تماس گرفت و بسیار هم تشکر کرد و گفت این موسیقی موجب شعف و تحسین شده است. 

فرجی ادامه داد: ما در بخش کولبرها از موسیقی آقای صفامنش استفاده کردیم، البته نافی موضوع مالکیت معنوی نیستم ولی تصورم نبود شکایت کنند. فکر می کردم او زنگ می زند و می گوید دمت گرم وقتی به کولبرها پرداختی از این قطعه استفاده کردی. حتما برای جبران ماجرا در خدمت هستم. در این ۲ فصل قبلی تلاشی هم صورت گرفت که بتوانیم با او مذاکره کنیم. سعید آقاخانی دنبال صدای بکری بود اما نشد از ایشان استفاده کنیم. آرزو دارم موفق باشند.

وی درباره اینکه پرداختن به قومیت ها سفارش سازمان بوده است یا خیر عنوان کرد: اینکه به قومیت کرد بپردازیم کاملا پیشنهاد خود آقاخانی بود. من متنی را به او دادم و گفت خیلی متن خوبی است اما انگیزه ای ندارد مگر اینکه به سمت یکی از قومیت ها برویم.

وی درباره حواشی دلخوری کرمانی ها عنوان کرد: درباره هموطنان کرمانی این توضیح را بدهم، من توضیحاتی به مسؤولان کرمان دادم و گفتم سوتفاهمی ایجاد شده و برخی نکاتی که مطرح می کردند هیچ ارتباطی با کرمان نداشت. فردی هم که نشان دادیم هزار کیلومتر قبل تر از کرمان بود و هیچ کدام از خانواده اش هم لهجه کرمانی نداشتند. ما از خود مردم کرمان هم نظر نارضایت گونه نداشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا قوت به عوامل سریال نون خ
بنظر من یکی از بهترین سریال های طنز در چند سال اخیر سریال نون خ هستش
ما که از دیدنش لذت بردیم
امیدوارم ادامه دار باشه
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۱۵:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
این سری جالب نبود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیگه خیلی تکراری و تو مخی شده به نظرم تا همینجا بسته ساخت حتی ی قسمت دیگه هم اضافه هستش و بقیشم خراب میکنه من که دیگه سری پنجمشو نگاه نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
فیلم و سریال های که تلویزیون پخش می کند زیر صفر است .نون خ فصل اولش قشنگ بود بقیش مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوب بود ولی بعضی از شخصیت های فیلم یهوبی دلیل ناپدید‌شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قسمت پنجم زیاد جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نویسنده فیلم نامه باید فکری برای آینده شغلی خود بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کار شاخی انجام دادین....یه فیلم بی مزه مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی هم فیلم بامزه و قشنگی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
زیاد جالب. نبود
آخرین اخبار