مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۵۷ معلم در استان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت هستند گفت: به مناسبت گرامیداشت روز معلم از مقام شامخ معلمان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد تجلیل خواهد شد.

عباس روشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: معلمان و جامعه فرهنگی همواره در ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده اند.

وی افزود: با آغاز طرح اکرام و ایتام در کمیته امداد در اواخر دهه هفتاد، معلمان در سوق دادن دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خداپسندانه پیشگام بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه بعنوان قشر فرهیخته فرهنگی حمایت سه هزار و ۴۰۰ فرزند ایتام و محسنین را پذیرفته و در قالب حامیان حقیقی و حقوقی مراحم ارزشمند خود را به حساب مستقیم فرزندان واریز می‌کنند.

روشن ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن هفته معلم و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه، پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه افراد نوع دوست و نیکوکار می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: در حال حاضر، هفت هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و مشمول طرح اکرام هستتد که از سوی حامیان و خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تاکید بر پرداخت مستقیم کمک‌های حامیان به حساب فرزندان معنوی، عنوان کرد: علاقه‌مندان به این طرح با مراجعه به سایت irhttp://emdad.ekram.ir، ادارات ۱۹ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ می‌توانند عضویت خود را در این طرح به ثبت و فرزند معنوی را به دلخواه انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.