کارخانه آسفالت مکانیزه در الشتر بهره برداری شد

شهردار الشتر گفت: کارخانه آسفالت مکانیزه این شهر (مرکز شهرستان سلسله) با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

محمد شریفی مقدم اظهار کرد: این کارخانه روزانه ۲۰ تا ۳۰۰ تن تولید دارد که با هر تن آن می‌توان ۱۰ مترمربع از معابر را آسفالت کرد.

وی با اشاره به اشتغال پنج نفر در این واحد افزود: به منظور جلوگیری از آلایندگی، در این واحد به جای استفاده از گازوییل از سوخت گاز شهری استفاده می‌شود همچنین با توجه به الزام سازمان محیط زیست، این کارخانه به فیلتر مجهز شده است که سلسله جزو سه شهرستان برتر و پیشرو استان در این زمینه می‌باشد.

وی یادآور شد: پارسال۲۰ هزار تن آسفالت با حجمی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع و ضخامت استاندارد هفت سانتی متر در خیابان‌ها و معابر سطح شهر الشتر اجرا شده است.

شریفی مقدم بیان کرد: یکی از مشکلات شهر الشتر، عدم اجرای صحیح پروژه دفع آب‌های سطحی طی سال‌های گذشته بود و هنگام بارندگی منجر به بروز مشکلاتی در هدایت رواناب‌ها می‌شد که در راستای رفع این مشکل، راه اندازی کارخانه به همراه تجهیزات جانبی در دستور کار قرار گرفت و کارخانه تولید قطعات بتنی شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال امروز آغاز بکار کرد.

وی با اشاره به اشتغال سه نفر از کارگران شهرداری در این کارخانه افزود: روزانه یکهزار متر مربع قطعات بتنی در این واحد ساخته می‌شود و به دلیل تولید در حجم انبوه، می‌تواند علاوه بر نیاز شهرستان، جوابگوی کل استان باشد.

شهردار الشتر با اشاره به اینکه وسعت این شهر بالغ بر ۷۰۱ هکتار است تصریح کرد: طراحی پروژه دفع آب‌های سطحی شهر به مشاور سپرده شده و در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی طرح در مساحت ۴۰۰ هکتار آغاز خواهد شد.

 

برچسب ها: کارخانه ، راه اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار