آتش‌سوزی تانکر سوخت مرغداری در مسیر مهاباد - میاندوآب مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به مهار آتش‌سوزی تانکر سوخت ۳۲ هزار لیتری یک واحد مرغداری واقع در محور مهاباد به میاندوآب با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانان، گفت: در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد. ️

سردار فداکارمکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر گزارش آتش‌سوزی تانکر سوخت از نوع گازوئیل در یک مجتمع جوجه کشی واقع در محور ترشکان، بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه مرکزی و شماره ۲ این سازمان، طی چند اکیپ به محل حادثه اعزام شدند.

️وی افزود: در این عملیات، آتش‌نشانان با استفاده از فوم مخصوص و چند خودرو سنگین، با همکاری آتش‌نشانان شهر‌های میاندوآب و گوگ‌تپه موفق به اطفای حریق تانکر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به علت دقیق حادثه، گفت: طی کارشناسی‌های به عمل آمده علت حادثه اتصال سیم کشی دینام بوده که خوشبختانه تلفات یا آسیب جانی در پی نداشت.

فداکار مکری گفت: ضروری است مالکان مرغداری‌ها سیستم‌های برقی و گرمایشی سالن‌های محل نگهداری طیور را کنترل و از تجهیزات غیرقابل اشتعال در سالن‌های مرغداری استفاده کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه و جهت استفاده از راهنمایی و مشاوره ایمنی در زمینه‌های مختلف می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی و با برخورداری از ۸ دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.