۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات در تایباد فرهنگیان هستند

مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: فرهنگیان و معلمان ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان مرزی را تشکیل می‌دهند.

محمود افکن پور مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات ۱۱ اسفندماه در شهرستان تایباد فعالیت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها فرهنگیان و معلمان هستند.

وی افزود: این عوامل اجرایی در سمت‌های رئیس شعبه، کاربر رایانه و منشی در شعب اخذ رای شهری و روستایی در نقاط مختلف شهرستان فعالیت خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش تایباد ادامه داد: همچنین از ۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان، تعداد ۶۵ مدرسه به عنوان شعبه تعیین شده اند که ۴۲ مدرسه در بخش مرکزی و ۲۳ مدرسه در بخش میان ولایت قرار دارند.

افکن پور بیان کرد: تایباد ۶۶۰ دانش آموز رای اولی دارد و در انتخابات امسال، دانش آموزان متولد ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل می‌توانند رای خود را به صندوق بیاندازند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در راستای مشارکت حداکثری، برنامه‌های تبیینی برای جامعه هدف آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت؛ به طوریکه در دهه فجر امسال همایش بزرگ دانش آموزان رای اولی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش تایباد خاطرنشان کرد: انتخابات نماد اقتدار ملی ایرانیان است و از عموم مردم، به ویژه معلمان، مدیران مدارس، بازنشستگان آموزش و پرورش و دانش آموزان، برای حضور پرشور و پرصلابت در این عرصه سیاسی دعوت به عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
آفرین آفرین
آخرین اخبار