فرصت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت ۱۴۰۳

تمامی خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تمامی خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.


میثم مداحی با بیان اینکه استفاده از یارانه کالابرگ الکترونیکی تا پایان هرماه امکانپذیر است، ادامه داد:استفاده از یارانه برای خرید کالا‌های اساسی سلیقه‌ای است و اجباری وجود ندارد.


او افزود: بر این اساس، خانوار‌های یارانه بگیر می‌توانند از طرح فجرانه بهمنتا ۱۷ اسفند، فجرانه اسفند تا ۱۷ فروردین و فجرانه فروردین تا ۱۷ اردیبهشت استفاده کنند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: اگر فرد یارانه بگیر تمایل داشته باشد یک ماه از این طرح استفاده کنند و ماه‌های دیگر یارانه خود را به صورت نقدی استفاده کند، خللی در دریافت یارانه به وجود نمی‌آید و موجب قطع یارانه نقدی نمی‌شود.


به گفته مداحی در این طرح، خانوار‌های یارانه بگیر تا دهک ۷ می‌توانند کالا‌هایی شامل؛ شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.

او افزود: طرح فجرانه ۲۰۰ هزار تومانی علاوه بر یارانه بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.
برای استفاده از این طرح فقط نیاز به یک کارت بانکی به نام سرپرست خانوار، و یک تلفن همراه و خط به نام سرپرست خانوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوتاب
۲۰:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
بعضی فروشگاه ها اطلاعیه دادن که طرح فجرانه رو میدن ولی میری اونجا میزنن زیرش و پاسکاری میکنن به یه فروشگاه دیگه.‌ فروشگاه دیگه هم رفتیم گفتن به ازای ۲۲۰ هزار باید ۵۰۰ هزار اضافه خرید کنی یعنی خریدتون بشه ۷۰۰ هزار.‌ واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
امیرپزشکی
۰۱:۱۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
من امروز کل شاهین شهر رو چرخیدم. فقط فروشگاه فدک طرح کالا برگ رو ارائه می‌کرداونم در حالی 500 نفر بازنشسته تو صف بودن و عملا جوونها و افراد عیال وار با دیدن این وضع پشیمون میشدن و میرفتن. فروشگاه‌های کوروش و جانبو که برای خودشون طرح ساختن و بجای کمک به نیازمندها در این شرایط بداقتصادی قصد سواستفاده از نیاز مردم و پر کردن جیب خودشون رو داشتن .خیلی جالبه که نظارتی هم صورت نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام
اینجا اصفهان!
به جز یک فروشگاه! اکثر فروشگاهها هر جور دلشون میخواد با مردم حساب میکنن!یعنی بابت ارائه خدمات با منت هزینه اضافی از مردم میگیرن و نظارتی وجود ندارد. لطفا پیگیری کنید.