مشکل مالکیتی زمین‌های مسکونی آب‌ پخش در دشتستان برطرف شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خوشبختانه با زحمات همکاران در مجموعه ثبت استان بوشهر مشکل مالکیتی چند ده ساله در آب پخش مرتفع شد.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر امروز رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر در دیدار با مردم شهر آب پخش در شهرستان دشتستان گفت: اکنون چهارمین سفر به استان بوشهر را دارم و دو هفته گذشته که در این استان و شهرستان حضور یافتم، رفع مشکلات اراضی شهر آب پخش در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: رفع معضلات چند ده ساله با رویه‌ها و تشریفات معمول اداری قابل حل نیست و نیاز به کار جهادی و تلاش شبانه روزی دارد که فرایند رسیدگی به مشکل شهر آب پخش در سفر قبل طی جلسات و نشست‌های تخصصی با مسئولین استان و شهرستان مورد تاکید قرار گرفت که خوشبختانه با زحمات همکاران خدوم در مجموعه ثبت استان این مشکل مالکیتی چند ده ساله مرتفع شد که با این اقدام مهم گامی در راستای رضایتمندی و خدمت به مردم برداریم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: ما سرباز نظام هستیم و خدمت به مردم از افتخارات ما است. رئیس قوه قضاییه همواره در نشست‌های قضایی بر خدمت رسانی به مردم تاکید و فلسفه دستگاه‌ها و مسئولیت‌ها را نهضت خدمت رسانی به مردم دانسته، و مسئولین جایگاه و شانیتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم ندارند.

وی ضمن تقدیر از مسئولین استانی و شهرستان دشتستان که در اجرای این امر خطیر همراه ثبت بودند، گفت: این اقدام حاصل کار گروهی و همدلی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و قضایی است و امروز به صورت نمادین اسناد به مردم شهر آب پخش اهدا شد و خرسندیم که زحمات و تلاش‌های سازمان ثبت و ارگان‌های ذیربط هم اکنون به بار نشست.

بابایی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر سال جاری در قدم اول نمایندگی ثبتی درآب پخش راه اندازی می‌شود و با افتتاح این نمایندگی تمام امورات ثبتی مردم در همین شهر انجام می‌شود که این امر کمک شایانی در تسریع امورات ثبتی مراجعان دارد.

اهدا اسناد مالکیت شهرستان آب پخش با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه برازجان انجام شد.

گفتنی است؛ بازدید از زندان، اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر، پزشکی قانونی، دیدار با همکاران اداری و قضایی دشتستان، دیدار با همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک مرکز استان برنامه سفر یک روزه نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه، بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به شهرستان دشتستان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Habib
۱۳:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
خدا قوت به همه عزیزانی که در رفع این امر مهم همت کردند و این مشکل برطرف شد.من ۱۶۰ متر زمین با امتیاز صنعتی دارم.رفتم شهرداری،اظهار کردند که باید ۵۰۰ متر باشد.اقای مسئول کل زمین ۴۰۰ متر هست.فقط همین پلاک مونده.که دو قسمت شده.حالا چه جوری باید ۵۰۰ متر بشود.الان یکسال من کارمند حقوق بگیر بهم مجوز نمیدن.این یکسال قیمت مصالح هم بالا رفته.موندم چکار کنم..
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
الهیییییی شکر که خونه ما هم تک برگ سند شد ۱۲ سال پیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
اچازه ندهید افراد خاص زمینهای مناطق خوش اب وهوا را به بهانه نهضت مسکن تصرف کنند تهران هم خوش اب وهوا و پر ازباغات بود اما حالا....
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۰۷:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
نیاز به چه تلاشی داره،هکش کاغذبازی هست دیگه...برید مشکل معیشت و اقتصاد مردمو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۲:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
الان نزدیک به ۱۵ساله زمین های کاظم آباددرمیبداستان یزدفروخته شده باسند اما نمیتوانیم بسازیم بخاطراداره اوقاف