عملیات مشترک رسانه‌ای برای ارتقای سطح فرهنگی استان یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: همه ما باید در راستای ارتقای سطح ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌ای بکوشیم.

احسان عابدی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه یزد ضمن تبریک هفته بسیج، بر لزوم همکاری و هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی و رسانه‌ای استان با انجام عملیات مشترک رسانه‌ای تاکید کرد.

او افزود: ما همه باید به عنوان ید واحده در راستای ارتقای سطح فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان بکوشیم و قطعا این وحدت و یکدلی می‌تواند جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.

عابدی اظهار داشت: یکی از افتخارات ما اینست که بتوانیم به عنوان سرباز برای نظام خدمت کنیم و حفظ این روحیه در همه دوران‌ها و فراز ونشیب‌ها بسیار مهم، مفید و موثر است.

محمدعلی پارسائیان رئیس سازمان بسیج رسانه هم خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه یزد در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود در خدمت رسانی به جامعه رسانه‌ای استان با تمام انجمن‌ها و نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان همکاری لازم را خواهد داشت.

سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج نیز با اشاره به دغدغه‌های مشترک بین ۲ سازمان گفت: رفع این دغدغه‌ها نیاز به تعامل و همکاری دارد و باور ما این است که اگر فضای یکدلی در محیط فرهنگی و رسانه‌ای استان حاکم شود، نتایج مثبتی بدست می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار