استقرار ۸۰ پایگاه جشن عاطفه در اسدآباد

رئیس کمیته امداد اسدآباد از استقرار ۸۰ پایگاه جشن عاطفه در سطح مدارس شهر و روستا این شهرستان خبر داد.

جواد صدیقی گفت: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش این اداره امسال بیش از ۸۰ پایگاه جشن عاطفه در سطح شهر و روستا اسدآباد برپا می‌شود.

او با بیان اینکه در هفته اول بازگشایی مدارس یک پایگاه در محل نماز جمعه و میدان امام مستقر می‌شود، گفت: نواختن زنگ نیکویی، با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه شهید عباس قهرمانی در هفته اول بازگشایی مدارس و توزیع ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر به همت اداره آموزش وپرورش در بین محرومین از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

رئیس کمیته امداد اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۶۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۸۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی از اول مهر تا پایان مهر جمع‌آوری شود.

صدیقی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌های مراکز نیکوکاری امداد و خیرین شهرستان، گفت: ۱۵۰۰ بسته لوازم تحریر از سوی این مجموعه‌های مردمی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

او گفت: خیران و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به واحد مشارکت امداد تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۰۹۳ به نام امداد اسدآباد و یا با کد دستوری #۰۸۱۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.