فرماندار کوهبنان:

بعضی از رشته‌های دانشگاه کوهبنان، مورد نیاز منطقه نیستند

توکلی گفت: بعضی از رشته‌های دانشگاهی، مورد نیاز منطقه نیستند و باید با نیاز سنجی صحیح، نسبت به فعال کردن رشته‌های مورد نیاز کوهبنان اقدام شود.

در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها، نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای دانشگاه‌ها و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 مجید توکلی ، فرماندار کوهبنان در این نشست خواستار آمادگی دانشگاه‌های شهرستان برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید شد و افزود: به رغم تلاش دشمنان و بدخواهان طی سالیان متمادی، امروز دانشگاه‌های ایران اسلامی مزین به نشانه‌های دینی و روحیه انقلابی است. 

او با اشاره به اینکه همه باید امانتدار این نعمت با ارزش باشیم و هوشیارانه جلوی هر گونه اخلالگری در روند توسعه علمی و دینی را بگیریم، بیان کرد : نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مبارزه با فتنه گران و در تمام صحنه‌های جمهوری اسلامی پررنگ بوده است؛ بنابراین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نگاه ویژه‌ای به این قشر تاثیرگذار داشته و دارند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد : دانشگاه‌ها باید محیطی امن، آرام و به دور از تنش و استرس برای دانشجویان باشند؛ بنابراین بایستی با برنامه ریزی روحیه نشاط، شادابی و آرامش برای دانشجویان فراهم شود.

او  گفت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها قرار داریم لازم است روسا و مدیران حوزه تعلیم و تربیت، تمهیدات لازم را بدین منظور فراهم کنند.

رئیس کمیسیون دانشجویی کوهبنان افزود: بعضی از رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند، مورد نیاز منطقه نیستند و  باید مسئولان دانشگاه‌ها با نیاز سنجی صحیح نسبت به فعال کردن رشته‌هایی که مورد نیاز شهرستان هستند، در دانشگاه‌ها اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار