فعالیت شبانه روزی دفاتر امور گمشدگان در حرم مطهر رضوی

همزمان با ایام پایانی صفر، ۹ دفتر پیداشدگان آماده رسیدگی به امور پیداشدگان و گمشدگان حرم مطهر رضوی به صورت شبانه‌روزی است.

دفاتر پیداشدگان در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، کوثر، مسجد گوهرشاد، رواق‌های دارالحجه و حضرت زهرا (س)، رینگ‌های شیخ طوسی و شیخ طبرسی و همچنین باب الرضا(ع) با حضور جمعی از بانوان خادمیار آماده خدمات‌رسانی به محبان شمس الشموس (ع) در این ایام هستند.
 
هر ساله بسیاری از زائران گمشده در صحن و سرای رضوی به ویژه کودکان و سالمندان در این دفاتر به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز می‌گردند و لبخند آرامش بر چهره‌های نگران‌شان می‌نشیند.
 
تمامی این دفاتر به وسیله سیستم شبکه به یکدیگر متصل هستند و زائران گم شده امکان ثبت پیام برای همراهان خود، انجام تماس تلفنی با اقوام و نزدیکان‌شان و همچنین شارژ تلفن همراه خود به منظور تماس با همراهان‌شان را دارند.
 
همچنین ارائه خدمات ویژه مادر و کودک شامل امکان استراحت و شیردهی به کودک، تعویض لباس و تعویض پوشک کودک، از دیگر خدمات برخی از دفاتر پیداشدگان حرم مطهر رضوی به بانوان زائر و مجاور است. این خدمات هم اکنون در ۵ دفتر پیداشدگان در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، کوثر، شیخ طوسی و همچنین باب الرضا (ع) ارائه می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.