نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:

تأسی از جریان عاشورا در دفاع مقدس، رمز موفقیت رزمندگان اسلام بود

حجت‌الاسلام کریم بیگی گفت: رزمندگان اسلام و شهدا با تأسی از جریان عاشورا و الگو قرار دادن اباعبدالله (ع)، تواسنتند در دنیا و آخرت سربلند و پیروز باشند.

حجت‌الاسلام کریم بیگی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در یادواره ۲۴ شهید کارمند شهرستان بافق گفت: اولین رمز در جریان عاشورا که در دفاع مقدس هم مشهود بود، خدا محوری بود. 

او افزود: عامل دومی که با تاسی از عاشورا، در رزمندگان دفاع مقدس وجود داشت، نهراسیدن از دشمن بود. 

کریم بیگی ادامه داد: اباعبدالله (ع) در اوج سختی روز عاشورا، یک ثانیه احساس ضعف نکرد و تا آخر بدون ترس و مصمم ایستادگی کرد و رزمندگان اسلام نیز با الگو قرار دادن این موضوع، تا پای جان از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند. 

او گفت: ویژگی سومی که در دفاع مقدس با جریان عاشورا درهم تنیده شد، احیای ارزش‌های الهی است که طراحی دشمن نیز زدن این ارزش‌ها است، اما با بصیرت مردم امروز حضور باشکوه مردم در پیاده روی اربعین و ناتوانی دشمن در این مسیر را شاهد هستیم. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود: ویژگی چهارم افشای چهره باطل بود و اگر جریان عاشورا نبود، به ماهیت خبیث یزید کسی پی نمی‌برد. 

او خاطرنشان کرد: ما در روز‌هایی به سر می‌بریم که سالگرد جریان فتنه سال گذشته است و در این فتنه مبنا چه بود؟

کریم بیگی ادامه داد: این جریان چهار ویژگی داشت که دشمن نیز بر آن‌ها سوار شد و ویژگی اول این بود که در این اتفاق یک زن نقش داشت، دوم اینکه اهل سنت بود که می‌تواند سوار بر جریان مذهبی شود، سوم از اقوام بود و چهارم همراه با شعار زن زندگی آزادی شد.

او تصریح کرد: این شعار برای جریان کمونیستی است و دشمن از زن استفاده ابزاری کرد که با گذشت زمان چهره منافقین و استکبار در این جریان مشخص و دروغ‌ها و دغل‌ها فاش شد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: این کشور با جریان مقاومت، با این نگاه ابی عبدالله و شهید سلیمانی و درسی که از این مکتب گرفته شد، در زمین، در دریا، در هوا و در خارج از مرز‌ها به مدارج عالی رسیده است. 

او افزود: امروز بالای ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت استخراج می‌شود و پول آن برمی‌گردد و در این دولت خدمتگزار که با نگاه به داخل، اهداف خود را پیش می‌برد، پنج میلیارد دلار درآمد برای کشور کسب شد. 

کریم بیگی ادامه داد: امروز با نگاه مقاومت، در یمن بهترین شرایط را داریم و به برکت مردم و اعتمادشان به دولت تمام پول‌های بلوکه شده به ایران برگشت داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار