آغاز ایجاد ۱۶ سایت تلفن همراه در جنوب شرقی کشور

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان گفت: ۱۶ سایت جدید تلفن همراه با فناوری ۲G/۳G/۴G برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ زنی شد.

حسین ساجدی فر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: اجرای ۱۶ سایت جدید تلفن همراه در راستای طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (uso) و با هدف افزایش سرعت اینترنت و دسترسی مردم این روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات بوده است.

او اظهار کرد: امیدوارم با حمایت‌های قابل توجه وزارت ارتباطات در محرومیت زدایی و کاهش شکاف دیجیتالی در سطح روستا‌های استان با توکل به خدا در سایه همدلی و تداوم این حمایت ها، شاهد توسعه هرچه بیشتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در ادامه از احداث سایت در روستا‌های باب دراز و نمچ بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت با هدف افزایش سرعت اینترنت و دسترسی مردم این روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

او در پایان، احداث این سایت‌ها را در راستای توسعه عدالت ارتباطی در مناطق محروم دانست و افزود: افزایش و شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی و تقویت و توسعه زیرساخت‌های روستایی از اهداف وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات است. جنوب استان کرمان شامل هشت شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار