مرگ سرنشین خودرو سواری با سقوط به دره در محور مهاباد به سردشت

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از سقوط یک دستگاه خودروی سواری به دره در محوره مهاباد به سردشت و کشته شدن یک نفر خبر داد.

حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: عصر دیروز در محور مهاباد به سردشت در پی سقوط یک دستگاه خودروی پیکان به پایین دره بلافاصله امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله گاوی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه  رانندگی یک فوتی و ٣ مصدوم داشت و امدادگران ضمن رهاسازی مصدومان و فوتی حادثه آن‌ها را از دره به بالادست منتقل کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نجاتگران هلال احمر مصدومان را به همراه اورژانس کیتکه به بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد انتقال و فوتی حادثه را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

جاده مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

اواخر خرداد ماه سال در پی تصادف تریلر با سواری سمند در همین محور به علت شدت برخورد یکی از سرنشینان خودروی سمند در صحنه کشته و ٣ نفر دیگر مصدوم و توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.