طرح ملی کالا برگ الکترونیکی در روستا‌های گچساران درحال اجرا است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران از اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از ابتدای خردادماه در برخی از دهستان‌ها و روستا‌ها خبر داد.

صدرالله چهره‌آزاد با بیان اینکه طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از ابتدای خردادماه در دهستان‌های چهاربیشه، لیشتر، بی‌بی حکیمه، دیل، آرو، امامزاده جعفر و روستا‌های کلاغ‌نشین، سربیشه، تلخاب شیرین، پشه‌کان و آب شیرین آغاز و اجرایی گچساران درحال اجرا است، گفت: به زودی نیز روستا‌های بیشتری در شهرستان از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

او با اشاره به اینکه استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، افزود: در استفاده از کالابرگ افراد می‌توانند یک ماه پیش از موعد پرداخت یارانه نقدی، با اعتباری که در حساب‌های متصل به یارانه ایجاد شده، اقدام به خرید کنند.

چهره آزاد ادامه داد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات، گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ شهرستان از جمله دیلی‌مارکت، افق کوروش و رفاه در این طرح مشارکت دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران می‌گوید: خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالا‌ها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.